فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما می‌خواهید روی ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌های و رمان‌های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می‌کند که مسئولیت‌هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می‌شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتما آنها را انجام دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز حدود ظهر وقتی که ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌کنید. ولی وقتی که نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید عصبانی شده و روزهایی که از مشکلات سخت فرار می‌کردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می‌کنیم، چرا که استراحت تضمین می‌کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما می‌خواهید بعضی از کارهایتان را به مراحل بعدی موکول کنید، البته شاید دیگران به این موضوع پی نبرده باشند. پلوتو بی رحم وارد دوازدهین خانه تان یعنی خانه رویا و خیال می‌شود و می‌تواند مسائل اساسی زندگی تان را تغییر داده و نقطه عطفی در ذهن شما ایجاد کند. اگرچه این تغیرات ذهنی است، ولی بر تمام جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت. پس قدرت و توانایی افکار مثبت خود را دست کم نگیرید!!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است امروز یکی از اطرافیان شما با مهربانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو کند، که این کار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید که چه واکنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌کشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌کنید بلکه از احساسات خود که سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌کنید. وقتی که شما با خودتان راحت کنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *