فال روزانه

فال روز شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی‌تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می‌بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است  پس مطمئن شویدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت‌هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده‌اید. متاسفانه باید بگوییم سختی‌هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی‌های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه‌های نادرست منحرف نکنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

نیازی به گفتن نیست که ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید، چرا که کارهای خیلی زیادی را شروع خواهید کرد که امکان تمام کردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود کاسته و فعالیت‌هایتان را کمتر کنید که بفهمید افراد دیگر به کمک‌تان نیاز پیدا کرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام کارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نکنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما درمورد اینکه امروزتان چگونه خواهد بود از قبل فکر می‌کردید. اما شاید این فکر شما بر اساس خیالات باشد تا اینکه چه اتفاقاتی واقعاً رخ می‌دهند. برای اینکه بعداً ناامید نشوید باید دستور کار خود را با آنچه الان در مورد روز خود می‌دانید مقایسه کنید. انتظار نداشته باشید که در بخت آزمایی برنده شوید یا اینکه اتفاقی عذر شما را از کار بخواهند. به جای آن‌، واقع بین باشید و برنامه‌های خود را به عاقلانه ترین صورت ممکن پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگر شما با رویاها و تصورات غیرعملی خود درگیر هستید، امروز زمان آن رسیده که بدرستی آنها را بررسی کرده تا جایگاه خود را مشخص کنید تا بتوانید برای آینده برنامه ریزی کنید. شما به یکباره می‌فهمید که کجا قرار دارید و می‌توانید بدنبال این باشید که اقدامی جدی برای سازماندهی زندگی خود انجام دهید، برنامه‌ای تنظیم کنید که واقع بینانه باشد، و سپس برای رسیدن به آن تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *