فال روزانه

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز یکی از همکاران شما ممکن است شایستگی شمارا  زیر سئوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و بدین ترتیب شما نسبت به آینده شغلی تان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخصی دهید. با این وجود ممکن است فکر شما از زیرکانه ترین برنامه تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌کنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی کردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یکی از ویژگی‌های شما این بوده که دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس کنید. با تجسم کردن چیزهایی که می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما این روزها احساسات خود نسبت به روابط دوستانه‌تان را به درستی نمی‌شناسید. اگر شما مجبور شوید مسائلی را که نمی‌خواهید فاش کنید، واکنشهای شما خیلی بی‌ثبات خواهد بود  و ممکن است تمام زندگی شما را زیر و رو کند. اما فاش کردن تمام این چیزها بهتان کمک می‌کند امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 اگر به فکر این هستید  که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 مواظب باش زمانی که در حال تفریح کردن هستی مسئولیتهایت را فراموش نکنی. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگیهای همیشگی‌ات را به عملکردی مثبت تبدیل کنی. هر تغییری را که در نظر داری انجام بده زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیتهای زمینی اشاره دارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز کمی‌‌بازیگوش و شیطان شده‌اید و دیگران انتظار چنین رفتاری را از شما ندارند، اما نگران قضاوت افراد دیگر نباشید. آنها مجبور نیستند احساسات و نیازتان برای بیان کردن لحظه های لذت بخش را دوست داشته باشند. حتی اگر استرس‌های زیادی از جاهای مختلف بهتان فشار وارد می‌آورند، راه حلی پیدا کنید که به جای خفه کردنشان آنها را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز می‌توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه‌ای بی مفهوم نیست که از دوردست‌ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می‌شناسید است- کسی که می‌تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می‌تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *