تغذیه و تناسب اندامچاقی و افزایش وزنلاغری و کاهش وزنورزش

چندین هدف ورزشی برای سال جدید

اکنون زمان هدف گذاری برای سال جدید است و منظورمان وزن کم کردن یا عضله سازی نیست. در مورد هدف گذاری، هر چقدر این اهداف مشخص تر باشد بهتر است. بنابراین ۷ تا از سخت ترین ها را انتخاب کرده ایم. به علاوه، مراحل را به طور عینی به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آن را تمام کنید. می توانید یکی یا هر هفتتا را انتخاب کنید. به هر حال، در آینده شاهد پیروزی بزرگی خواهیم بود.

تبدیل به استاد شنا سوئدی با بهترین فرم بشویم

چرا این حرکت مهم است: اکثر افراد باور دارند که شنا سوئدی (یا پوش آپ) یکی از بهترین حرکات برای کل بدن است، و شانه ها و پشت و میان تنه و ران ها را هدف قرار می دهد. بنابراین حرفه ای شدن در پوش آپ بسیار خوب است.

نحوه دست یابی به این هدف: باور کنید انجام این حرکت بر روی زانو هم خوب است، مخصوصا اگر تازه کار هستید. کم کم می توانید آن فرم ایستاده، پلانک کامل را انجام دهید. ابتدا سعی کنید بالای حرکت (یعنی بالاتنه) را نگه دارید و سپس پایین آن.

پایان دادن به اولین مسابقه

چرا مهم است: هیچ چیزی با شکوهی که در پایان خط مسابقه احساس می کنید قابل مقایسه نیست (مسابقه ۵ کیلومتر، ۱۰۰ کیلومتر، نصف مارتن، مارتن و…). حتی اگر قبلا در مسافت های کوتاه تری شرکت کرده اید، با بدست آوردن مدال احساس غرور می کنید.

ایستادن بر روی دست

چرا مهم است: به جز اینکه دوستانتان و فالورهای اینستاگرام را تحت تاثیر قرار می دهید، ایستادن در حالت معکوس به قدرت میان تنه بسیار قوی نیاز دارد. هم چنین در بازوها، شانه و کمر عضله سازی می کند. لازم به ذکر نیست که با این حرکت چرخش را در بالاتنه ایجاد می کنید، به علاوه اینکه فشار را از روی پاها بر می دارید.

چگونگی دست یابی به این هدف: برای غلبه کردن به جاذبه باید چند قدم کوچک بردارید.

درنهایت از بارفیکس بالا روید

چرا این کار مهم است: احتمالا حرکت کشیدن را هر روز بارها و بارها انجام می دهید – یکی از الگوهای اولیه حرکت. بنابراین قدرتمند کردن این نواحی باعث می شود کارهای روزانه آسان تر شود. به علاوه ی داشتن پشت قوی، بازوها و میان تنه قوی، قدرت به نسبت وزن بدن افزایش می یابد. خانم ها، می دانیم این حرکت در مقایسه با حرکات دیگر سختتر است، به همین دلیل باید آن را امتحان کنید.

چگونگی دست یابی به این هدف: مهم ترین مرحله در انجام این حرکت، حرکت رو به پایین یا برخلاف جاذبه است. باید زمان زیادی را صرف یادگیری این حرکت بکنید، تا زمانی که بتوانید واقعا این کار را انجام دهید. تا جایی که می توانید حرکت را تمرین کنید، تا زمانی که بتوانید آن را در برنامه تمرینی وارد کنید.

وزنه برداری سنگین کنید

چرا باید این کار را انجام دهید: نه تنها جز افراد کراس فیت محسوب می شوید بلکه به شدت نیز قوی می شوید. در حالی که برداشتن وزنه های سنگین در ابتدا وحشتناک به نظر می رسد، اما بهترین راه عضله سازی است- و در طولانی مدت کالری بیشتری می سوزاند.

سه حرکت وزنه برداری فوق العاده را به لیست اضافه کنید: ددلیفت (حرکتی برای کل بدن که بر روی زنجیره خلفی بدن تمرکز می کند، مخصوصا پشت پا و به تراز شدن بدن کمک می کند)، بالا بردن هالتر (اسنچ هالتر، برای قدرت میان تنه، باسن و ساق پا)، و حرکت کلین و جرک (که کل بدن را هدف قرار می دهد و یک چالش استقامت هوازی دارد).

تعادل پیدا کردن در حرکت Crow

چرا این کار مهم است: در این حرکت باید از حالت اسکوات کاملا نشسته بر روی دست های خود بدن را بلند کنید. با قرار دادن زانوها دقیقا پایین زیربغل این کار را انجام می دهید. هر کسی که به دنبال میان تنه قوی است خواهان این حرکت است، به علاوه این حرکت بر روی تعادل نیز کار می کند.

چگونگی دست یابی به این هدف: قبل از اینکه بتوانید این حرکت را انجام دهید باید بتوانید چند ناحیه کلیدی را انعطاف پذیر و قوی کنید.

حرکت پیستول اسکوات

چرا این حرکت مهم است: احتمالا روزانه بتوانید صدها اسکوات معمولی را انجام دهید، اما این حرکت اسکوات تک پا استقامت را به چالش می کشاند. این حرکت، تست نهایی قدرت، تحرک مچ پا و تعادل است.در نهایت می توانید بهتر و بیشتر بر روی یک پا بپرید و بدوید، تحرک افزایش می یابد، عضله سازی می کنید و هماهنگی نیز بهبود می یابد.

چگونگی دست یابی به این هدف: در این حرکت فرم اولویت دارد، بنابراین بار زیادی به زانو وارد نکنید. اگر در این حرکت پاشنه پا یا انگشتان آن از زمین جدا شد باید حرکت را از اول شروع کنید.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *