تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

روش هایی برای همراه کردن تمرینات درسفر با خودتان

حتی وقتی در جاده هستید باید تمریناتتان را انجام دهید. فکر می کنید زمان ندارید؟ با استفاده از این نکات کار برایتان خیلی راحت می شود.

برای کسانی که پیوسته در سفر هستند و یا برای تعطیلات به سفر می روند باید کاریی را انجام دهند که عملی است.

هتل را با دقت انتخاب کنید

هتلی را انتخاب کنید که مجهز به تجهیزات ورزشی باشد. اگر لباس و کفش های ورزشی را فراموش کردید، نگران از دست دادن تمرین خود نباشید. به علاوه، بسیاری از هتل ها یک مسیر پیاده روی اطراف خود دارند.

از آژانس مسافرتی کمک بگیرید

پیشنهاد می کنیم که با یک مشاور سلامتی در مسافرت کار کنید تا بتوانید فردی با تجربه را کنار خود داشته باشید که هتل ها، مناطقی را به شما معرفی کنند که برای سلامتی خوب هستند. مشتریان این مناطق را به دلیل داشتن فعالیت های تناسب اندام، امکانات آبگرم، غذاهای سالم، و تجربه فعال دوست دارند.

برنامه تناسب اندام در گوشی نصب کنید

یکی از اپ هایی که تمرینات آن بر اساس وزن بدن است را انتخاب کنید و از این طریق بتوانید بدون تجهیزات ورزشی تمرین کنید. برای انجام این تمرینات تنها به کمی فضا نیاز دارید، یا در اتاق هتل یا در پارک، یا در باشگاه (هم چنین بهتر است از یک برنامه برای رژیم غذایی نیز استفاده کنید). چون گوشی همه جا با شما همراه است،چندان مسئله ای نیست چیزهایی که می خورید را وارد کنید و یا برای داشتن تغذیه سازمان یافته کمک بگیرید.

در تعطیلات بیشتر از پیش بدن کم آب می شود. تشنگی گاهی به صورت گرسنگی نمود می کند. یک بطری در سفر همواره با خود داشته باشید تا بتوانید مدام آن را پر کنید.

بسته بندی سبک

یعنی همراه داشتن تجهیزات ورزشی سبک. یک کش قدرتی در واقع فضایی را در چمدان نمی گیرد و همینطور یک توپ پیلاتس، اگر باد آن را خالی کنید. برای دوباره باد کردن، یک نی بگیرید و در عرض ۳۰ ثانیه آن را به اندازه دلخواه برسانید و یک مجموعه از حرکات شکم و میان تنه را با آن انجام دهید.

از پاهایتان استفاده کنید

کفش هایتان را بپوشید و بیرون روید – تنها با بیرون رفتن از خانه می توانید تناسب اندام داشته باشید. یکی از بهترین روش های تمرین، دویدن در فضای باز است. وقتی جایی وجود داشته باشد که بخواهید آن را کشف کنید، دویدن می تواند هم چون یک سفر یا تمرین باشد.

تعادل پیدا کنید

استرس دقیقا هم چون رژیم غذایی غلط و نداشتن ورزش می تواند باعث چاقی شود. فعال باشید، اما نه خیلی فعال: “انجام دادن همه چیز منجر به جوانی نمی شود”. به جای آن، باید زمانی را برای فعالیت هایی اختصاص دهید که دوست دارید، و اگر به سفر کاریی نمی روید سعی کنید کار نکنید. اگر باید کارتان را کنترل کنید، سعی کنید روزانه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه را صرف این کار بکنید. اختصاص زمانی خاص برای کار، باعث می شود از لحاظ احساسی برای مدیریت کارها آماده تر باشید.

تمرین را صبح زود انجام دهید

دقیقا هم چون فضای خانه، بسیاری از موانع در طول روز به وجود می آید ( هم چون اجتماعات خانوادگی یا دوستان و یا شام در بیرون). اگر زمان کمی دارید، صبح زود بیدار شوید و تمرین خود را سر وقت انجام دهید. با تمرین صبح هنگام، دیگر لازم نیست در طول روز به تمرینتان فکر کنید و می توانید از سفر خود لذت ببرید.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *