فال روزانه

فال روز یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی ها و سوء تفاهمات کم کم رفع می شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف های افراد دیگری که می خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می رفته به خوبی انجام نداده اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما همچنان در حال تلاش هستید و می خواهید بین واقع بینی نسبت به خود و نیز آنچه که افراد دیگر ازتان انتظار دارند. اما اگر آنچه که حس می کنید با آنچه در زمان حال اتفاق می افتد هماهنگی نداشته باشد، عمل کردن بر اساس تفکرات تان سخت تر و سخت تر می شود. بادقت به صدای درون خود گوش دهید، اما فعلا در مرد هیچ موضوع مهمی تصمیم نهایی نگیرید. شما هنوز وقت زیادی دارید که بتواند دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 ممکن است امروز در حالی که نشسته اید و برای آینده تان برنامه ریزی می کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن، قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

یک صدا به شما می گوید که به دنبال آن چیزی که می خواهید بروید، ولی صدای دیگری می گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود، شما هنوز نمی دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد، به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید، صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می بینید که انتخاب های دیگری هم برایتان پیش می آید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی و ضروری خود را به بعد موکول می کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می کنند این وضعیت درست خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز ظاهرا یک فرد بخصوص موی دماغتان شده است! اما او شاید بدین خاطر وارد زندگی تان شده است که نقش یک کاتالیزور دگرگون کننده را ایفا کند! این شخص می تواند بازتاب و منعکس کننده بخشی از وجود شما باشد که شما تا به حال نمی خواستید این بخش را بشناسید. حتی اگر فکر می کردید که می توانید شرایط را ثابت نگه دارید، باید بدانید که تغییرات پویا پیش از این وارد زندگی تان شده اند و تلاش شما بی فایده خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 اگرچه شما می توانید قهرمان انجام مسئولیت های متفاوت باشید، جادویی که امروز از توانایی های شما سر بیرون می آورد تا صلاحیت و شایستگی شما را با آسیب پذیری عاطفی تان ترکیب کند. ماه در اولین خانه از “شخصیت” تان شما را قادر می سازد تا نیمه ملایم تر و مهربانانه تر خود را به نمایش بگذارید، بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را دوستانه تر می یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت های دیگران گوش فرا دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز باوجود اینکه ماه نشانه تان را ترک می گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی کنید. به جای اینکه فکر کنید وقار و متانت خود را از دست می دهید، باور خود را عوض کرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی که بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل کنید و مطمئن باشید که در آینده ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 ممکن است مجبور باشید این روزها به گامی که در زندگی برمی دارید توجه بیشتری داشته باشید چرا که اخیرا زیاد به کارهایتان فکر نمی کنید و آنها را بدون تامل و توجه انجام می دهید در حالیکه معمولا این طور عمل نمی کنید؛ شاید از این بی فکری خود خشمگین شوید ولی الان زمان آن نیست که بخواهید آن را بپوشانید و انکار کنید. سعی کنید در هنگام عصبانیت احساسات خود را بروز ندهید. به هر حال، امروز اوضاع بهتر نخواهد شد. آنچه که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم کنید، در راهی گام برندارید که مانند موقعیتی که قبلا داشتید شما را آسیب پذیر و شکننده کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس اندازی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *