فال روزانه

فال روز شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگر موضوعات اجتماعی مهم تر از کار و خانواده به نظر می رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت های اخیرتان را ارزیابی می کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ماه وارد نشانه تان شده است و شما را وادار می کند که احساسات خود را ابراز کنید. حالا شما دوست دارید همه بدانند که شما چه احساسی دارید، چراکه فکر می کنید کمتر احساس تنهایی خواهید کرد. اما متاسفانه ممکن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما با وضعیتهای معماگونه و ضد نقیض آشنایی کامل دارید، با این حال امروز با یک معمای غیر قابل حل روبرو شده اید. هرقدر که بیشتر در مورد این موضوع تحقیق و جستجو می کنید، کمتر می یابید!! شاید شما در جستجوی این هستید که به کمک یکی از دوستان خیلی صمیمیتان و یا یکی از اعضای خانواده تان  با دیدگاه های جدید آشنا بشوید، اما در نهایت آنها فقط شما را به اشتباه می اندازند. پس فقط به صدای درونتان گوش دهید- حتی اگر به هیجان نیامدید- حتماً این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می یابند،  با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی  تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز روز پیچیده ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده اید و خیلی هم از  این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می ماند که شما نمی دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد، اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی های اخیر شما حمایت می کنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز شما خیلی رویایی فکر می کنید، گویی که درون ابرها زندگی می کنید! و چون حرف و عمل شما یکی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند که شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی کردن راهی برای دور شدن از مشکلات جدیدتان است، اما رویا پردازی کردن ابداً این مشکلاتات را حل نمی کند. با کار کردن و در زمان حال زندگی کردن راحت تر می توانید مشکلات خود را حل کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند و به نفعتان کار کند، شاید این کار کار خوبی باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشکلتان این باشد که دیدگاه های شما از مسیر اصلی منحرف شده اند و شما نمی توانید میزان اهمیت چیزهایی که یاد گرفته اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینکه نسبت به چیزهایی که دیده اید واکنش نشان دهید یک یا دو روز صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما در محدوده ذهن خودتان تجربیات شگفت انگیزی داشته اید، به خاطر اینکه پشت تخیلات شما احساساتی قوی و محکم نهفته است. اما شما اگر روش خود را عوض کرده و افکار پنهانی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید در میان بگذارید، زندگی تان خیالی تر و رویایی تر هم می شود! اگر به راحتی آنها را ابراز کنید، مطمئناً روزی پویا و دلنشین تر خواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *