فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری کنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت کرده است. شما دو دل هستید و نمی توانید عزم خود را جزم کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینکه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یک یا دو روز صبر کنید تا ببینید چه پیش می آید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساس می کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون،  به هر حال، به نظر می رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است، برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می آید حرکت کنید. شما همیشه می توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما معمولا دوست ندارید جواب منفی از کسی بشنوید و الان مجبورید به فرد قدرتمندتری که روی شما کنترل دارد جواب پس بدهید. شما وسوسه شده اید با تظاهر کردن به اینکه بیشتر از آن چیزیکه در واقع هستید اطلاعات دارید جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه این استراتژی سبب به وجود آمدن دردسرهای بیشتری می شود و اوضاع را بدتر می کند. پس با صداقت داشتن در همان مرحله اول سعی کنید زمان خود را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع شان صددرصد نبوده نیز برنامه های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می کنید اوضاع خراب تر می شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست  و جو کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 برنامه های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می شوید. شما اکنون فراموشکار شده اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می توانید پتانسیل های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می رسد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت هایتان وضعتان فرقی نمی کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی توانید تمام شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 زمان منطقی فکر کردن دیگر تمام شده است. همین الان تمام وظایف خود را فراموش کنید و کار خیلی جالبی انجام بدهید که تا به حال انجام نداده بودید. هرکاری که باشد فرقی نمی کند مثل بازی اسکیت، رقصیدن و یا غذا خوردن در یک رستوران جدید، فقط از خانه بیرون رفته و این کار را بکنید. امروز قانون برای شما این است:اگر کاری که می خواهید انجام دهید به کسی صدمه نمی زند و شما را هم خوشحال می کند پس حتماً آن کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز موعد پرداخت حقوق تان رسیده باشد و شما به دنبال آن باشید؛ یا اینکه موقع شارژ ماهیانه خدمات تان رسیده باشد. احتمالا شما مقداری پول پس انداز کرده اید اما شرایط اخیر اقتضا می کند که در راه رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید صبور باشید . ماه نو احساسی در دومین خانه از “پول” شما قرار گرفته پس به غریزه تان اعتماد کنید و فرصتی که برای تان پیش می آید تا درآمدتان را افزایش دهید از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می خواهید بزنید نمی تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می تواند تأثیر خیلی  زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *