فال روزانه

فال روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما ممکن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی کنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید که بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌کند قبل از اینکه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد. تازمانی که تمام داستان را نشنیده‌اید واکنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا کردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه کار مثبت دیگران را تایید کرده و او را تشویق کنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینکه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر چه شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که بسیار روی کارتان تمرکز دارید،‌ اما اکنون واقعا زمان سختی دارید که از داشتن برنامه‌های هیجان آوری که با دوستان یا همکارنتان می‌توانید داشته باشید، جلوگیری می‌کند. در حقیقت، تمایل شما برای ایده‌های ظالمانه می‌تواند واقعا بازتابی از خستگی‌های اخیر شما باشد که با آن مواجه بوده‌اید. بیخود وانمود نکنید چیزی که واقعا در وضعیت خوبی ندارد، خوب پیش می‌رود. به دنبال راه‌هایی باشید که شما را از کارهای تکراری رها کرده و برای تغییر هم که شده بعضی کارها را به طرز متفاوتی انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما امروز طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

اگر شما در زندگی شخصی تان تعهدی دارید معمولا آن را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید. اما اگر اتفاق کاملا غیر منتظره در محل کارتان  افتاد ممکن است دلیلی برای توجیه آن داشته باشید اما باز هم مجبورید که به قول و قرار خود بازگردید. بعضی اوقات مشکلات برای دلیلی اتفاق می‌افتند حتی اگر ما نتوانیم بفهمیم چرا! به جای تلاش برای جنگیدن با آن سعی کنید به طرز موثر و مفیدی در برابر این شرایط واکنش نشان دهید. امروز  اتخاذ یک مسیر پر پیچ و خم فلسفی بی فایده است؛ فقط کافی است اهل عمل باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

زندگی امروز برای شما مثل نفس کشیدن در هوای تازه می‌باشد و افکار شما مثل پرنده‌ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می‌کنند. اما همه چیز آن طور که به نظر می‌رسد آرامش بخش نیست. بری اینکه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور کردن هستند. تلاش کنید که به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه ممکن است شما در این چند روز توانایی سرکوب کردن آنها را پیدا کنید، اما بهتر است به جای اینکه صبر کنید که احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می‌گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *