فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده‌اید، برای اینکه می‌خواهید  پیام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می‌خواهید خودتان را از قید پروژه‌ای که فکر می‌کنید به بیراهه رفته آزاد کنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه‌هایتان اهمیت بدهید، چراکه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ کدام از کارهایتان فایده‌ای نخواهد داشت. ذخیره کردن انرژی‌تان کار عاقلانه‌ای است، اما نگذارید یک نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

 شما فکر می‌کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می‌کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می‌آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی‌باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع می‌تواند برای شما خطرناک باشد. زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید توصیه می‌کنیم که عکس العمل‌های سریعی را از خود نشان ندهید. اما خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، با عبور ماه از یازدهمین خانه شما،‌ احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد  شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آنها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هرکاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

 شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید که با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت کنید. به جای اینکه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی کنید، فقط به این فکر کنید که چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می کند. سعی کنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید که اضطراب شما بیشتر شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *