فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

امروز حوادث عجیبی برایتان اتفاق می‌افتد، برای اینکه قدرت تخیل شما خیلی قوی است و می‌تواند به واقعیت هم نزدیک شود. اما رویای شما لزوماً داشتن یک عالم طلا و داشتن رنگین کمان نیست. حتی در این روزهای روشن تابستانی شما به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌روید. به جای شکایت کردن به خاطر انجام دادن کارهایتان، به خاطر توانایی‌هایی که خدا بهتان اعطا کرده سپاسگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بیشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز مثل اردک مادر که جوجه‌هایش پشت سرش رژه می‌روند شده‌اید و دیگران ازتان پیروی می‌کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده‌اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید، پس تمام وقت‌تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

عملگرا بودن امروز سراغ شما می‌اید با این حال شما می‌توانید آنقدر عملگرا باشید که بلند نظری خود را از دست بدهید. ممکن است زمانیکه بحرانی را در لحظه حال اداره می‌کنید موثر و کارآمد باشید اما نمی‌توانید آینده دور را ببینید. به جای  تلاش برای اینکه کنترل داشتن بر همه مسائل و اینکه بخواهید همه چیز را مدیریت کنید اجازه دهید دیگران نظرات خود را نیز بیان کنند تا در به تحقق رساندن برنامه بلندمدتی که دارید شما را یاری رسانند. در هفته آینده می‌توانید برای اهداف تان مجهز تر شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

 زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی‌ خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند، شما کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *