فال روزانه

فال روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما دیشب خواب آرامی نداشتید، چرا که به خاطر خواب‌ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یکسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا که صبح شده این رویاها کمرنگ‌تر شده‌اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی‌گیرید، پس قبل از اینکه درگیر کار جدید شوید، روی نتیجه کارهای قبلی خود تمرکز کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا در یک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک رانپذیرید  توجهی نکنید. با این گرفتگی ماه که در نهمین خانه از “مکان‌های بسیار دور” شما قرار دارد  بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

 اولین انتخاب شما امروز این است که به جای اینکه به  موضوعات عقلانی توجه کنید بیشتر وقت خود را برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع می‌تواند بسیار زود خسته کنند شود مگر اینکه شما ایده‌هایتان را به پول و منافع مالی تبدیل کنید یا اینکه فکرکنید بیشتر دوست دارید چه کاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می‌توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیک اوضاع کیهانی تغییر خواهد کرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خود را بروند به جای اینکه تلاش کنید که شرایطی که برایتان مقدر بوده را به همان وضع نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 کسی که شما همیشه بهش وابسته بودهید امروز زیاد قابل اطیمنان نیست، بنابراین بهتر است که امروز خودتان مراقب اوضاع باشید. اگر شما زیاد به دیگران متکی هستید، اگر امروز برای شما کاری نکردند، نگران نشوید. به جای اعتراض کردن و غر زدن به دیگران، بر روی چیزهایی که می‌توانید تغییرشان دهید تمرکز کنید، چراکه ممکن است آنها دست به عمل اشتباهی بزنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

همیشه قبل از اینکه گفتگویی را آغاز کنید، قبلاً به حرفهایی که می‌خواهید بزنید فکر کنید، چرا که امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌کند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب کنید. فهم اینکه شما ممکن است تمام حرفهایی که زده می‌شود را به طور کامل متوجه نشوید، برای اینکه قبل از حرف زدن فکر کنید، دلیل خوبی است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بیمیلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به  جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *