تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

بهترین ژاکت های مخصوص دویدن در هوای سرد

ژاکت زمستانی Lite-Show اسیکس

این ژاکت، تمام گزینه‌ها را دارد. شما را گرم و خشک نگه می‌دارد، و برای حداکثر «قابلیت رؤیت» طراحی شده است. این ژاکت که از پارچه‌ی مقاوم به باد و آب ساخته شده، در دو رنگ صورتی و نارنجی موجود است، که هر یک دارای نوارهای بازتاب دهنده‌ی فراوانی بر روی تنه، بازوها و زیپ هستند، تا شما را قابل رؤیت نگه دارند. همچنین دو جیب کوچک در جلوی آن وجود دارد.

ژیله‌ی Aeroloft Flash نایک

این ژیله که برای پوشیدن بر روی یک لایه گرم کن عالی است، شما را گرم و خشک نگه می‌دارد. پوش‌پر غاز درون این ژیله با کیفیت تراکمی ۸۰۰، در عین اینکه عایقی عالی است، وزن کمی هم دارد، یعنی ژیله در یک پاکت زیپ‌دار کوچک جا می‌شود! چاپ چند رنگ آن جزئیات بازتابنده‌ای دارد که آن را برای شب‌های زمستانی ایده آل می‌کند. این محصول در چهار رنگ موجود است.

ژاکت The North Face Storm Stow

این ژاکت بسیار سبک کاملاً ضد آب است، و به‌آسانی در آستین‌های خود جمع می‌شود، که آن را به یک ژاکت عالی برای محافظت در شرایط ناگهانی هوا در دوهای طولانی تبدیل می‌کند. این ژاکت یک کلاه و آفتاب‌گیر قابل تنظیم و کاملاً قابل جمع شدن هم دارد، که برای زمانی که هوا واقعاً بد می‌شود مفید است.

ژاکت New Balance Beacon

شاید این یک ژاکت دو معمولی به نظر برسد، اما با داشتن سه سطح قابلیت رؤیت و مقاومت در برابر باد و آب، یک درجه بالاتر است. در روز، رنگ روشنش شما را به سادگی قابل رؤیت می‌سازد؛ زیر نور چراغ‌های خیابان هم، نوارهای بازتابنده وارد عمل می‌شوند؛ و هنگام تاریکی، تکنولوژی Glow باعث می‌شود که در تاریکی بدرخشد. کافی است به مدت ۱۰ دقیقه پیش از رفتن، آن را در مقابل نور مستقیم قرار دهید و بعد نتیجه را ببینید!

ژاکت Vaude Lierne

این ژاکت که از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، برای بدترین شرایط زمستان ایده آل است. تکنولوژی Ceplex Active ژاکت را ضد آب، بادشکن و قابل تنفس کرده است، و کلاه قابل تنظیم آن هم، حفاظت بیشتری را ارائه خواهد کرد. در جلو هم دو جیب زیپ‌دار قرار دارد و سر دست‌هایش قابل تنظیم هستند. این ژاکت در هشت رنگ موجود است.

ژاکت Salomon Fast Wing

این پوسته‌ی مناسب برای اندام‌های لاغر از شرکت Salomon حفاظتی عالی در برابر باد و باران‌های ملایم دارد. ژاکت Fast Wing که در جیب جلوی خود جمع می‌شود، کمترین وزن را دارد و برای دوهای ماجراجویی، که به چیزی نیاز دارید که نگهداری آن ساده باشد، ایده آل است. این ژاکت در پنج رنگ موجود است.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *