تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

چگونه هر روز به باشگاه برویم ؟

” واقعا نیاز دارم که دوباره ورزش کردن را شروع کنم، اما باشگاه دور است و انگیزه کافی ندارم”.

به نظر آشنا نیست؟ چند بار این اتفاق برایتان افتاده است؟ به خودتان قول می دهید که ورزش کنید، ۵، ۱۰، یا ۱۵ کیلو وزن کم می کنید. بنابراین کلید پیوستگی در تمرینات چیست؟

چیزهایی که باید بدانید.

منطقه مهم است

نزدیک ترین باشگاه به خود را پیدا کنید.اگر می خواهید بعد از کار مستقیما به باشگاه بروید، جایی را پیدا کنید که به محل کارتان نزدیک باشد.

شاید در آپارتمان زندگی می کنید و تمایل ندارید تا باشگاه رانندگی کنید، بنابراین آپارتمانی را انتخاب کنید که اطرافش دستگاههای ورزشی باشد. در روزهایی که به شدت با انگیزه هستید، ۲۰ دقیقه رانندگی چندان مسئله ای نیست. اما در روزهایی که انگیزه پایین است، این موضوع تفاوت ایجاد می کند. اگر فاصله تا باشگاه کوتاه باشد، بیشتر ورزش میکنید .

برای آن برنامه ریزی کنید

تقویم عالی است. من خیلی دوست دارم قرارها و برنامه هایم را به وضوح ببینم و زنگ هشدار آنها را در گوشی یا کامپیوتر تنظیم می کنم. باید به طور هدفمند زمان باشگاه را برای خود تعیین کنید و به آن متعهد باشید. من فکر می کنم انگیزه درونی بسیار تاثیرگذار است اما برای اینکه شروع کنید و یا در روزهایی که تنبلی می کنید باید از سیستم پاداش استفاده کنید.

باید تکرار داشته باشید

نمی توانید دوبار در ماه باشگاه بروید و انتظار داشته باشید شکم شش تکه داشته باشید. بدن اینگونه نیست. بنابراین یک برنامه ورزشی را برای خود تعیین کنید و آن را ادامه دهید.

لپ کلام، پیوستگی کلید پیشرفت و دست یابی به نتیجه است. هر چقدر که پیوستگیتان بیشتر باشد، سریعتر می توانید به نتیجه برسید. همین الان شروع کنید.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *