فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

امروز باد تازه‌ای به زندگی تان می‌وزد، که فراتر از هوشایری و آگاهی تان است. الان زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده‌هایتان نیست، شما الان باید آنها را به مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته‌اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دلتان برای گذشته تنگ نمی‌شود!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما هر وقت لازم باشد در افکار و ایده‌های جدی از همه پیشی می‌گیرید و بهتر عمل می‌کنید و شاید هم تنها کسی هستید که مشتاق درگیر شدن در بحث‌های پیچیده احساسی می‌باشید (وقتی که افراد دیگر اینگونه نیستند). اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از مسیر درست منحرف می‌شوید. به جای اینکه تلاش کنید حتما خط سیر مستقیم و ثابتی را برای خود برگزینید، بدون تلاش برای کنترل کردن نتیجه کار، اجازه بدهید در مسیر خود پیچ وتاب و گردش داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می‌ماند و شما می‌خواهید دیگران هم بفهمند که این اتفاق چقدر شگفت‌انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می‌کنید آنها خیلی زود خسته می‌شوند. البته آنها به شما بی‌اعتنایی نمی‌کنند، بلکه فقط از محبتهای بی‌جای شما نسبت به دیگران خسته شده‌اند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

به نظر می‌رسد شما امروز با احساسات خود درگیر شدیدی داشته باشید به خاطر اینکه به نظر می‌رسد در گذشته زیادی ریسک کرده‌اید. با این وجود،‌ شما می‌توانید بوسیله آنچه که در ذهن دارید  در مسیرتان راهنمایی شوید. اگر نیازهای شما برآورده نشدند شما ممکن است تردید کنید که آیا بهتر است آنها را داشته باشید یا نه و این آسیب پذیری شما را می‌رساند. از کار به عنوان راهی برای فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنید. در نهایت، در تماس بودن با کارهای ملایم و شیرین می‌تواند احساس انزوا و گوشه گیری شما را کاهش دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید دست به یک ریسک مال شراکتی بزنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید بکنید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما کارهای تحقیقاتی خیلی کمی برای انجام دادن دارید، چراکه بررسی کردن تمام وقایع را در دستور کار خود ندارید. یک نفر از شما انتظار دارد زودتر تصمیم بگیرید، اما تا موقعی که نفهمیده‌اید واقعاً چه پیش امده در برابر این فشار تسلیم نشوید. صبور باشید و به هرجا که حِس‌تان شما را هدایت می‌کنید بروید. فراموش نکنید که حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین جزئیات می‌تواند چیز مهمی‌باشد که که شما به آموختنش نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 اگرچه شما مجبورید سخت کار کنید، ولی در دورن خود دوست دارید که امروز را به تفریح کردن بپردازید. بدترین خبر اکنون برای شما این است که هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به‌طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود که باید زمانی را به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نکنید که تمام کارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلکه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بکنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *