فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان  دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

نیروی کشمکشی که قبلا در خانواده یا در گروه دوستان تان وجود داشت و محو شده بود، ممکن است دوباره امروز مجال بروز پیدا کند و این نمی‌تواند تصویر خوشایندی برای شما باشد. با این حال،‌ بیان برنامه‌های پنهانی می‌تواند اولین قدم فرایند حل مسئله باشد. حتی اگر اطلاعاتی که دارید به سختی قابل هضم باشند. به جای اینکه با هراس عقب نشینی کنید و سعی کنید آنچه را که اتفاق افتاده را انکار و نادیده بگیرید، در فرصت‌های را به روی خود باز بگذارید تا بتوانید آنها را در جریان این سقط و مشکل اخیر به کار انداخته و از این فرصت برای شکوفا کردن خود اقدام کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

شما کاملاً قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می‌باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه‌مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی‌های خودتان بدتر است چناچه شما می‌توانید هر نگرش منفی‌ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال‌تر می‌سازد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود که قبل از اینکه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی کنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه کمی بیشتر شده است، برای اینکه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا کردن آنچه که در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی که می‌گویید اطمینان حاصل کنید. اما نباید مدت زیادی تأمل کنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

برنامه شما برای آینده‌تان ممکن است این باشد که در یک فرصت خوب بال‌هایتان را باز کنید. بعضی اوقات احساس می‌کنید که بعضی کارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید که برای ایجاد  تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید که ضرب العجل شما آنقدر نزدیک نیست که باعث دلشوره و نگرانی تان شود. نقش شما در اتفاقاتی که دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی کنید از خود راضی نشوید. آگاهانه محدود کردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمرکز شما روی چیزهایی که نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی”  شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *