تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

استفاده از کش مقاومتی برای عضلانی کردن پا

استفاده از کش مقاومتی برای ورزش های سریع بسیار مناسب است، چرا که می توانید آنها را همه جا با خود ببرید. درست مثل وزنه ها، کش ها نیز دارای سطوح مقاومتی متفاوتی می باشند، بنابراین از کشی استفاده کنید که بدن شما را به چالش می کشاند. سه حرکت زیر را برای عضلانی کردن پا انجام دهید. هر حرکت را ۱۰ مرتبه و برای سه بار در هفته انجام دهید.

عضلانی کردن پا با حرکت Glute Kickback

استفاده از کش مقاومتی برای عضلانی کردن پا

چهار دست و پا بنشینید، کش را در دست بگیرید و وسط کش را در قسمت وسط کف پایتان قرار دهید. دستان خود را به طور عمود بر روی زمین قرار دهید و پایتان را به عقب بکشید و در عین حال با کش در برابر این کشش مقاومت کنید (در این حالت باید فشار را بر روی همسترینگ و پشت خود احساس کنید). کمر خود را صاف و در حالت خنثی نگه دارید.

عضلانی کردن پا با حرکت Lower Lift

استفاده از کش مقاومتی برای عضلانی کردن پا

به پشت دراز بکشید. کش را با دو دست بگیرید و وسط آن را در قسمت مرکزی کف پایتان قرار دهید. پای خود را به سمت بالا صاف کنید، شکم را به داخل بکشید و شانه هایتان را به سمت پایین بیاندازید و گردن خود را در حالت ریلکس قرار دهید. همراه با دم، پای خود را پایین بیاورید و با استفاده از نیروی پا و شکم، پشت خود را به حالت اولیه باز گردانید. این حرکت را با پای دیگر نیز انجام دهید.

عضلانی کردن پا با حرکت Tabletop to 45 Degrees

استفاده از کش مقاومتی برای عضلانی کردن پا

به پشت دراز بکشید. یکی از پاها را بلند و خم کنید تا در بالای باسن شما قرار گیرد. بازوهای خود را به کنار بدن برده، جمع کنید و کش را گرفته، پایتان را به سمت بدن بکشید. هرچه پاها پایین تر بیایند، فشار بیشتری در ناحیه ی شکم احساس خواهید کرد. پای خود را بیش از حد پایین نیاورید، چرا که موجب فشار بر روی کمر خواهد شد. اگر می خواهید این حرکت را چالش برانگیز تر کنید، کش را بیشتر بکشید. جهت پاها را تغییر دهید.

منبع: برنافیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *