فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما فکر می‌کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می‌شویم شما بیشتر در فکر فرو می‌روید. شما می‌دانید که باید به خاطر جنبه‌های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می‌دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به  مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

حالا که در اواسط ماه تابستانی مرداد هستیم، زندگی شما باید پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در ورای ظاهر خوب و شاد زندگی چیز دیگری نهفته است. اگر شما به خاطر اینکه عشقی در زندگیتان ندارید ناراحت هستید، نباید با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژی‌تان را تلف کنید. شما برای اینکه بتوانید بعد از این شادتر زندگی کنید، نباید به دنبال فردی مشابه و با خصوصیات اخلاقی شبیه به خود باشید. بلکه شما باید یاد بگیرید، حتی مواقعی که طرف مقابلتان آنطور که شما دوست دارید تأییدتان نمی‌کند، باز هم عشق خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد  که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است  فعلا از واکنش نشان دادن  درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال  احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما امروز با یک نفر آشنا شده اید که کاملاً حواستان را پرت کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیرطبیعی به نظر برسند، موضوعاتی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با دوست جدید خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

امروز برایتان سخت است که دیگران را در احساسات خود سهیم کنید؛ چرا که شما نمی‌دانید چگونه بدون اینکه به کسانی که دوستشان دارید لطمه‌ای بزنید حقیقت را عنوان کنید. سخنان شما بر موضوعات حساسی اشاره می‌کنند و بنابراین اهمیت خیلی زایدی دارند. و بالاخره شما قصد و نیت خوبی دارید، اما شاید نتوانید آن را به خوبی اعمال کنید. پس بهترین راه این است که قبل از اینکه به طور بی اختیار و یکدفعه همه چیز را فاش کنید، آرام آرام صحبت‌های خود را شروع کنید تا بینید دیگران نسبت به حرف‌هایتان چه واکنشی نشان می‌دهند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 امروز اگر شما به میزان توانایی‌تان توجه نکنید گرفتار مشکلی جدی خواهید شد. اصلاً مهم نیست که چه کاری می‌خواهید انجام دهید؛ شما نمی‌توانید آن کار را انجام دهید. بنابراین یاد بگیرید که چگونه می‌توانید شور و هیجانتان را نسبت به زمانی که در اختیار دارید متعادل کنید و تصمیمی عاقلانه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *