فال روزانه

فال روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی  بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

اگر شما کارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن کارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اکنون برای نوشتن نامه، فرستادن یک پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی که مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نکات مبهم نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، اما باعث می‌شود که شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 حتی اگر فکر کنید اوضاع همیشه ثابت و یکنواخت هست، ولی امروز نقش شما در محیط کار عوض می‌شود. با تغییرات نجنگید!؛ برای اینکه این تغییرات آزادی و استقلالی که در جستجویش بودید را برایتان به ارمغان می‌آورند. ترس شما برای از دست دادن چیزهایی که دارید سبب می‌شود که شرایط را ثابت نگه دارید، اما این کار روند پیشرفتتان را سخت تر می‌کند. الان فرصتی بهتان رو کرده که از نظر شخصیتی نیز خودتان را اصلاح کنید، ولی برای اینکه به اهدافتان برسید، نیاز پیدا می‌کنید از بعضی از توقعات خود بگذرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می‌رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما معمولا انسان اجتماعی و خونگرمی هستید ورود خورشید به یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می دهد که در ماه آینده مشغولیت اجتماعی فراوانی خواهید داشت. اما شما در طول روزهای آینده کمتر دوست دارید که وقت تان را با دوستان و همکاران تان بگذرانید. به جای اینکه حلقه هایی را پرتاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید فقط آرام بگیرید و به جمعی بپیوندید. در این صورت وقتی که در گروهی قرار می گیرید همانطور که فردیت و شخصیت خود را حفظ می کنید از طرف سایر افراد گروه نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما امروز در وضعیت پیچیده ودشواری مشغول بکار هستید. نیاز به زمان دارید و ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار کردن به روش خودتان ممکن است ایده زیرکانه ای باشد. اما مردم در محیط پیرامون شما می توانند بسیار جالب باشند و شما نمی خواهید فرصت یادگیری از آنها را از دست بدهید. متاسفانه شما نمی توانید همزمان تنها و هم با دیگران باشید. به هر حال شما می توانید از این دو دنیا بهترین ها را داشته باشید اگر مایل باشید که روش کارتان را در طول روز تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

ممکن است نیاز داشته باشید که امروز از ارزش خود دفاع کنید چرا که باعث می‌شود دیگران بفهمند شما چه نقشی در پیشبرد اوضاع دارید . معمولا شما دوست دارید که عقایدتان را برای خودتان نگاه دارید با این وجود سکوت شما اکنون می‌تواند به غلط نشان دهنده رضایت تان باشد. زمانیکه شروع کنید تا خودتان را تفسیر کنید ممکن است گفتگو در مسیر دیگری بیفتد. آرامش خود را از دست ندهید؛ فقط به بحث و موضوع اصلی پرداخته تا دیدگاه های خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۸ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز باید مرزی بین کند و کاو کردن در احساسات جدی  و خوشحالی و پایکوبی کردن ایجاد کنید. اما شاید اوضاع پیچیده تر شود، چرا که هر کدام از استراتژی های شما در جایگاه خودش برایتان مفید نخواهد بود. پس شما باید هر دو کار را انجام دهید! مشکل اینجاست که هر نوع رفتاری ظاهرا رفتار دیگر را در برنمی گیرد. با همه این احوال شما حتما باید از این شرایط درس جدیدی بگیرید. حتی اگر لازم شد که به عقب برگشته و اطلاعات بیشتری که نیاز است را جمع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *