فال روزانه

فال روز جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد که ممکن است فرصت کار کردن و یا تفریح کردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول کنید، هم کمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده کردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 حتی اگر شما می‌دانید که احساسهایتان در مورد یک موضوع مهم چگونه‌اند، ولی هیچ راهنمایی ندارید که بتوانید احساساتتان را تبدیل به دیدگاهی کرده که تا مدتها تأثیر‌گذار باشد. نگه داشتن نقطه نظرهایتان پیش خود شاید به این روند کمک کند. اما دوباره اگر شما برای چیزهایی که می‌خواهید درخواست کمک نکنید، احتمال اینکه داشته‌های قبلی‌تان را از دست بدهید بیشتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

  عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

امروز موج خروشانی از انرژی فیزیکی را دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده می‌شوید، اما هم اکنون شما در تلاش هستید که یک ایده جدید را متوقف کنید، به خصوص اگر پیش از این احساس عدم امنیت داشتید. چیزی بهتان می‌گوید که باید تغییراتی در برنامه‌های منطقی تان بدهید تا سبب ایجاد حرکتی شوید و این اصلا ریسک بدی به نظر نمی‌آید. امروز به ندای درونتان اطمینان کنید. اگر افکارتان ارزشمند باشد، پس تا چند روز صحیح و معتبر هستند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 شما فقط می‌خواهید دیگران روز خوبی داشته باشند، ولی لازم است خبرهای مهمی که می‌دانید را به اطلاع آنها برسانید. امروز عطارد به سومین خانه تان یعنی «خانه محیط خارجی» ملحق شده است. شما حتی بدون این که بدانید چه کار می‌کنید، منفی بافی خود را پخش می‌کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عمیق خود در طول روز بر این شک‌ها غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۶ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *