فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 دیگران ممکن است کاری کنند که شما امروز احساس کنید که دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی کند حرکت کنند. به نظر می‌رسد کاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف کردن خوشتان نمی‌آید و از اینکه منتظر کسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بکشید تا کمی آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 اگر بیش از اندازه از خود سرسختی نشان دهید، صدمات جبران ناپذیری را از سوی منابع بیرونی وارد زندگی تان می‌کنید. هرچقدر که بیشتر تلاش کنید یاد و خاطره گذشته را حفظ کنید، اتفاقات غیر منتظره بیشتری روی می‌دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد! به جای اینکه منتظر این وقایع بمانید، به خودتان تکانی بدهید تا میزان این شوک را به حداقل برسانید!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر کار و فعالیت‌های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه کار و شغل شما شده است. شما می‌دانید چه می‌خواهید و بسیار مصمم هستید که می‌توانید نقشه‌های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید، اگر بخواهید که سر سخت باشید و لجبازی کنید، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاکتیک‌هایتان را عوض کنید تا شرایط تغییر کند. انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 امروز شاید اولین روزی باشد که ماه و خورشید مدت زمان طولانی‌تری یکدیگر را ملاقات می‌کنند. امروز روز نوسازی است، پس وقت را بازنگری کارهای مهم پیش رویتان دارید اختصاص داده و برای کارهایی که برای سال آنیده دوست دارید انجام دهید رویاپردازی کنید. اما همه اینها یک شبه حاصل نمی‌شود! این برنامه را همیشه برای خود تکرار و تمرین کنید تا به صورت یک برنامه منظم روزانه دربیاید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

امروز در حالیکه مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، تمرکز کردن واقعی برایتان تبدیل به چالش شده است. هر ایده خوبی که به ذهنتان می‌رسد فقط تا موقعی که ایده جدیدتری از راه نرسیده افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این تمام کردن کارهایی که شروع کرده اید را برایتان مشکل می‌سازد. شما نمی‌توانید جلوی حواس پرتی‌هایتان را بگیرید، ولی می‌توانید روی عکس العمل‌هایتان کنترل داشته باشید. حداقل برای کشیده شدن به سمت کارهایی که باید انجامشان دهید از تمایلات و گرایشهای جدید خود آگاه شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

 تنها کاری که امروز می‌توانید بکنید تا بتوانید کار خودتان را بکنید این است که از بحث و مجادله درباره احساسات تان اجتناب کنید. اگر برای اینکه بگویید چه می‌خواهید تحت فشار هستید این ممکن است احساسات شما را برانگیخته کند که در آخر منجر به درگیری خواهد شد. اما الان بهتر است که ایده‌های عالی خود را نگه دارید تا بعدا درباره چگونگی عملی شدن آنها صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *