فال روزانه

فال روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 با وجود اینکه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌کنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌کیند ارتباط برقرار کنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد کرد. به جای صحبت کردن و در حین صحبت  از یک شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یک رفتار صریح بدون اینکه ابداً نیاز به صحبت کردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

 شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

وقتی که زبان شما در بیان کردن احساسات درونی‌تان ناتوان می‌شود، برقراری ارتباط برایتان مشکل می‌شود. اکنون با وجود این، کلمه‌های صحیح در مواقع بحرانی به یاریتان می‌آیند و شما را مطمئن می‌کنند که به هدفتان خواهید رسید. حرفهایی را که می‌خواهید بزنید تا جایی که می‌توانید خلاصه کنید، سپس به دیگران اجازه پاسخ دادن بدهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

  اگرچه ماده اردک‌های معروف شما همه به صف ایستاده‌اند، به نظر می‌رسد دارند آن را در فاصله انجام می‌دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید،‌ اما بالاخره می‌دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می‌آورید، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیت‌های خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما یک رویکرد بلند مدت درباره همه کارهایی که می‌کنید دارید. زمانیکه دیگران در حال کار کردن هستند شما به دنبال پایین آمدن از مسیر خود هستید. متاسفانه برایتان دلسرد کننده است وقتی می‌فهمید چیزی را که شما به وضوح می‌بینید دیگران مشاهده نمی‌کنند. تلاش‌های شما برای روشن کردن دیگران فقط ممکن است آنها را عصبی کند و شما را در پیشبرد راه تان گیج کند. روی چیزی که می‌دانید درست است تمرکز کنید؛ بلاخره دیگران با شما همراه می‌شوند و تعجب می‌کنند که چگونه شما همه اینها را می‌دانستید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 بهمن 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز احساس چندان مثبت و خوبی نداشته باشید حتی اگر بتوانید اهداف و چشم انداز بسیار خوبی برای خود تصور کنید. این به خاطر این است که شما امروز بیش از همیشه واقع بین هستید و همچنین می‌توانید مشکلات و موانع را ببینید. ممکن است به خاطر تردیدهای درونی با خودتان درگیری داشته باشید. خوشبختانه این حس بدبینی تان زیاد دوام نخواهد آورد؛ مخصوصا اگر قبل از اینکه در زندگی تان با موانع و مسائل جدی مواجه شوید آنها را تصور کرده و برایشان راه حلی بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *