فال روزانه

فال روز جمعه 29 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

 اگر امروز یک اتفاق محدودیت‌هایتان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس‌های قدیمی شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می‌شود. یکی از دوستان صمیمی‌ و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او دردل کرده و از نگرانی‌هایتان حرف بزنید. این صحبت‌ها باعث می‌شود نگرش‌های منفی‌تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید  بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

تصمیمات جدی و  خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه  این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید  باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 سپری کردن اوقات‌‌تان با همکاران و یا دوستان، می‌تواند امروز تجربه نشاط آور و پر انگیزه‌ای باشد. این می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز داشتید تا بر احساسات منفی‌تان غلبه کنید، مخصوصا اگر اخیرا دچار افسردگی جزیی شده باشید. تقسیم کردن رویاهای امیدوار کننده خود با دیگران به نظرات منطقی نیاز ندارد. مجبور نیستید که هر چیزی را برای دیگران توضیح بدهید. ذهن‌تان را به ممکن‌ها باز کنید و از حمایت‌های مثبت دوستان خود لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز وسوسه شده‌اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری کنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش کنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال کردن دوری کنید؛ فقط در برابر چیزهایی که بهشان ایمان دارید ایستادگی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 29 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *