فال روزانه

فال روز پنج شنبه 28 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می‌دانید که چه چیزی به نظر خوب می‌رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که  با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید.  از شادی‌های موجود لذت ببرید  و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. اکنون این کافی است؛ شما همیشه می‌توانید یک برنامه واقعی بسازید که دیدگاه‌های شما را منعکس کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما حین بحث کردن می‌توانید با پیش کشیدن و نشان دادن حقایق کاری کنید که مخالفان شما راه خود را بگیرند و به خانه‌شان بروند!! اما شاید ندانید که کی باید دست از این کار بردارید. حتی اگر مدت زمان زیادی نباشد که شما شریکی دارید که با او به بحث و مناظره می‌پردازید، به واسطه هوش و ذکاوت خود می‌توانید بحث را هدایت کنید. اگر از این بحث و گفتگو چیزی عایدتان بشود که خیلی عالی است!! ولی اگر اینگونه نباشد بهتر است که به این گفتگو خاتمه داده و دنبال کار خود بروید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید  همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز وقتی وارد بحثی می‌شوید که همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حکومت را آغاز کنید. اگر بحث بالا گرفت، فقط به خاطر اینکه یک بار مورد بی‌اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 28 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *