فال روزانه

فال روز چهارشنبه 27 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

 حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز خیلی درگیر مسائل احساسی شده‌اید و این موضوع باعث شده ناامیدی‌تان بیشتر بشود، زیاد کج خلقی نکنید. برای اینکه بتوانید دیدگاه‌های لازم را به دست آورید لازم است که در هاله‌ای از بدبینی فرو بروید. اما زیاد هم نباید در این حالت باقی بمانید. وقتی که یک شاخه گل رز در نزدیکی شماست چرا باید ذهنتان را متوجه خارهای آن کرده و بهش فکر کنید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و بعد حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما اکنون باید دقیقاً روی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تمرکز داشته باشید. کارهای شما همه طبق نقشه پیش می‌روند و شما فقط برای اینکه از ملالت و خستگی جلوگیری کنید تلاش می‌کنید که کارهای قدیمی را با روشی جدید انجام دهید. مشکل اینجاست که روش‌های جدید اگر در همه موارد به کار گرفته شوند ممکن است باعث اشتباه بشوند. پس خلاقیت‌تان را برای مسائل جالب‌تر ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 تازگیها به شما فرصت ویژه‌ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام بدهید. البته شما عاقل‌تر شده‌اید چون یاد گرفته اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته‌های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما  منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافینتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یک ماجرای حادثه ای بکشانند، خیلی رک با آنها صحبت کرده و بهشان بگویید که می‌خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس کردید که تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یک ماجرای تازه شوید، برای اینکه شما هم اکنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی کرده اید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 زندگی اجتماعی شما نادیده گرفته شده است و این خبر عجیبی است! اما این سخن بدین معنی است که شما حتماً باید خواسته‌های شخصی خود و نیازهای دوستان و همکارانتان را سبک و سنگین کنید. خوشبختانه خودتان بهتر می‌دانید چگونه آرزوهای افراد دیگر می‌تواند خواسته‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما فقط دانستن کافی نیست، شما باید دانسته‌های خود را در عمل هم به کار ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما نیاز دارید که با دوستان نزدیک و یا خانواده‌تان در مورد احساسات خود صحبت کنید و البته این کار کار راحتی نیست. ماه در چهارمین خانه خصوصی شما مربوط به اصول زندگی قرار دارد و شما درحالیکه در منزل به سر می‌برید هم احساس امنیت و هم رضایت می کنید. لازم نیست تمام دنیا را فتح کنید!! فقط باید بدانید روشی که به واسطه آن در مورد نقاط ضعف خود با دیگران تبادل نظر می‌کنید می‌تواند دعوتی برای رابطه‌ای عاشقانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *