فال روزانه

فال روز سه شنبه 26 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

 متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز آماده هستید که تاکتیک جدیدی را در مسائل مالی خود استفاده کنید. شاید روش‌های قدیمی پول خرج کردن آنطوری که قبلا جواب می‌داد نباشد و شاید هم شما دیدگاه جدیدی برای پس انداز کردن پول‌هایتان داشته باشید. خوشبختانه امروز افکار شما کاملاً واقع بینانه است، پس می‌توانید برای هر یک از مشکلات خود راه حلی در ذهن تصور کنید و بعد براساس آن عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفکرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فکرکنید، چراکه ایده کار کردن با یک دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی که دیگران عرضه می‌کنند را خریداری نکنید، مگر اینکه در خصوص اصل بودنشان به اندازه کافی تحقیق کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 اتصال هم زمان خورشید و عطارد در نشان شما افتاده است، که هدایای الهام بخشی را که شما به دیگران داده بودید  به یاد شما می‌آورد. شما دیدگاه خوش بینانه‌ای به زندگی دارید و راه مخصوصی برای اینکه ایده‌هایی که برای آینده دارید عملی کنید. دلیلی وجود ندارد بخواهید که زمان را عقب برگردانید تا زمانیکه به سختی‌هایی که در راه‌تان وجود دارد اشراف داشته باشید. زندگی کردن روی جنبه‌های منفی زندگی امیدوار کننده نیست، اما انکار کردن آنها می‌تواند بسیار مشکل تر باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد که گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینکه اخیرا کاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری که شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اکنون قادرید که آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی که دوستشان دارید حمایت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 فقط به خاطر اینکه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود که شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه کنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید که بهترین کار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید که از دیگران هم حمایت کنید. اما اکنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین کاری باشد که حالا می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟  به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده‌ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب‌های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت‌های خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید اکنون بهترین زمان است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

کند وکاو کردن در اعماق مسائل احساسی برای شما کار خوب و مناسبی نیست، ولی امروز شما می‌دانید که با این کار چیز جدیدی خواهید آموخت. شما اعتقاد دارید که اطلاعات خیلی قدرتمند هستند و زیاد سئوال کردن شما را قادر می‌کند جواب مشکلات پیچیده‌ای که قصد حل کردنشان را داشتید، بیابید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 26 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

دوران معصومیت و بی‌گناهی به سر رسیده است. با وجود اینکه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می‌دانید که تغییری بزرگ در کارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی‌دانید که این تغییرات واقعاً شما را به کدام سمت می‌برند. از سهیم کردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فکر کردن به این موضوع هم شما را می‌ترساند. ممکن است یک یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده‌ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *