فال روزانه

فال روز سه شنبه 19 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می‌تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می‌کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز می‌توانید با احترام به خود و دانستن ارزش خودتان یک پیشرفت در زندگی تان را  تجربه کنید. ممکن است از شخصی از نزدیکان تان یاد بگیرید که دیگران چقدر برای کارهای شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اینکه به خود مغرور شوید و اجازه دهید که تملق دیگران شما را در منجلاب نادانی غرق کند آماده کار بعدی شوید. بسیار خوب است که به جلو پیش بروید اما قبل از آن بنشینید و درباره کارهایی که قبلا انجام داده اید به خوبی بیندیشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما مسئول اشخاص و رفتارهای دیگران  نیستید. زیرا شما در این روزها بیش از حد خود را به دیگران اختصاص داده اید و زمان کمی را برای خودتان، فعالیت‌های شخصیتان صرف می‌کنید. شما با توجه کردن به دیگران می‌خواهید شخصیت اصلی خودتان را به دیگران اثبات کنید اما برای اثبات وجودتان راه‌های دیگری نیز وجود دارد. زیرا زمانی به خود می‌آید و می‌بیند که هیچ کار درست و مفیدی را برای خودتان انجام نداده اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه‌های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه‌ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت‌تر کار کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 اتصال خورشید – مریخ امروز در دهمین خانه از موقعیت اجتماعی شما ایستاده است. این یعنی اینکه که تاکید زیادی بر کارو شغل شما در اجتماع دارد. اما ایده‌های جالب و خوب شما ممکن است به و سیله فردی که نمی داند شما چه کار بزرگی می‌توانید برای اجتماع بکنید به عمل در نمی‌آیند. حمله کورکورانه در مقابل آنها فقط می‌تواند نیرو آنها را افزایش دهد و شما مجبورید که عقب نشینی کنید. امواج منفی را نادیده بگیرید و سعی کنید مکانی برای آرامش خود پیدا کنید تا بتوانید همه امروز را تحمل کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

شما کارهایی را در دست انجام دارید، بهتر است تا به نتیجه رسیدن این اعمال، آنها را نزد خود نگه دارید و برای کسی از طرح‌ها و نقشه‌هایی که برای آینده دارید سخنی به میان نیاورید. البته در این اواخر کارهای ابتدایی و غیر حرفه‌ای بسیاری را انجام داده اید که از شما بعید بوده است. اما نگران نباشید زیرا دوباره به مسیر اصلی باز گشته اید. آسایش همیشگی در انتظار شماست به شرط این که کمی‌عاقلانه و با منطق بیشتری عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز ماه برج جوزا کمی زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز حتی اگر تلاش کنید که جدی نشان داده شوید، باز هم نمی‌توانید از لبخند زدن اجتناب کنید. شما نمی‌خواهید خوشحالی خود را پنهان کنید، بلکه فقط قصد ندارید بدین وسیله خود نمایی کنید. به یاد داشته باشید این فقط طرز فکر خود شماست. تا موقعی که برای دیگران هم آرزوهای خوب و زیبا داشته باشید، هیچ کس به خاطر اینکه احساس خوبی دارید بهتان ایراد نمی‌گیرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز ماه در دوازدهیمن خانه تان یعنی خانه رازها حضور دارد و نشان دهنده این است که شما بیشتر از آن چیزی که به چشم خود می‌بینید کار برای انجام دادن دارید. به جای اینکه طبق انتظارات افراد دیگر رفتار کنید، باید بدانید که ابراز کردن احساسات‌تان بیشتر بهتان امکان می‌دهد به نفع خودتان کار کنید. ولی تا موقعی که با کسی احساس راحتی نکرده‌اید، رویاها و تخیلات خود را که هر لحظه پررنگ تر می‌شوند را بر زبان نیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *