داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینسخه های گیاهی

سلامت پوست با خواص بی نظیر روغن میوه گل رز

میوه گل رز ( Rosehip ) همانطور که از نامش پیداست از گل رز ( گل محمدی ) بدست می‌آید و جالب است بدانید که خواص بی‌نظیری را در خود جای داده است. روغن میوه گل رز سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها می‌باشد. این روغن برای هر نوع پوستی مناسب است و به خصوص انتخابی عالی برای پوست‌های حساس می‌باشد. اگر به دنبال یک روغن گیاهی طبیعی برای تضمین سلامت پوست خود هستید، از روغن میوه گل رز غافل نشوید.

روغن میوه گل رز

به گزارش عطارباشی به نقل از «مایند‌بادی گرین»، روغن میوه گل رز دارای خواص تسکین دهنده است که برای ترمیم و درمان عارضه‌های پوستی مانند قرمزی، سوزش و پف کردن پوست مناسب است. این روغن قادر است که پوست شما را به خوبی تغذیه کرده و آن را مرطوب نگه دارد. همچنین روغن میوه گل رز به تنظیم میزان روغن تولیدی پوست کمک می‌کند.

کاهش استرس و اضطراب، بهبود افسردگی و افزایش اعتماد به نفس از سایر فواید این روغن هستند.

روغن میوه گل رز چگونه بدست می‌آید ؟

روغن میوه گل رز از دانه‌های میوه‌ی رز بدست می‌آیند. زمانی که گل رز شکوفا می‌شود، میوه‌های آن از ساقه جدا شده و می‌ریزند.

روغن میوه گل رز را می‌توان هدیه‌ای از طبیعت دانست که جزو باارزش‌ترین روغن‌های گیاهی در دنیا می‌باشد. استشمام عطر این روغن می‌تواند باعث تقویت میل جنسی شده و به تنظیم هورمون‌های تولیدی در بدن شما کمک کند. برای افزایش میل جنسی، این روغن را برروی قلب و کف پاهای خود ماساژ دهید.

جالب است بدانید که روغن‌های گیاهی ۵۰ تا ۷۵ درصد قوی‌تر از خود گیاه هستند. پس پیشنهاد ما این است که حتما از فواید این روغن گیاهی بهره‌مند شوید.

سلامت پوست با خواص بی نظیر روغن میوه گل رز

روغن میوه گل رز آنطور که باید مورد مطالعات مختلف قرار نگرفته و بسیاری از خواص آن هنوز توسط محققان اثبات نشده‌اند، اما افرادی که از این روغن استفاده کرده اند به شدت آن را مفید و پرخاصیت توصیف کرده‌اند.

منبع: گیاه یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *