فال روزانه

فال روز جمعه 15 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

همه چیز در زندگی شما به نظر عالی می‌رسد، در حال حاضر هم دارای آرامش ذهنی هستید و هم آرامش مالی، بهتر است این آرامش‌ها را با تصورات خیالی و بد بر هم نزنید. زیرا ممکن است شما این تفکر را داشته باشید که اگر به این مسیر قدم گذاشته اید و موفق نیز شده اید، به راحتی می‌توانید در مسیرهای دیگر نیز قدم گذاشته و موفق شوید. این تفکر را نداشته باشید زیرا ممکن است شما را مغرور کند و از جایگاهی که در حال حاضر هستید به پایین پرتاب شوید. شما فردی هستید که اگر در درون‌تان نیز دارای نگرانی‌های زیادی باشید نیز باز به خودتان مسلط هستید و می‌توانید تصمیم درستی  را اتخاذ کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

شما هنوز بر اثر ضربه‌هایی که باد بر صورت شما زده است گیج هستید بنابراین بیهوده است که فکر کنید که دارید در جهت رسیده به هدف هایتان گام بر می‌دارید. اما شما هنوز می‌توانید کار شگفت انگیزی انجام دهید تا زمانیکه انرژی خود را برای جنگیدن در برابر جریانات غالب هدر ندهید. همه چیز بسرعت تغییر میکند و شما باید عاقل باشید که در لحظه حال بر اتفاقات ضروری تمرکز کنید  به جای اینکه در باره آینده فکرکنید. با محدود کردن توجه تان می‌توانی نیروی بیشتری برای ابراز وجود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلم‌تان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز تغییرات زیادی در زندگی تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که تحت کنترل‌تان نیستند، این کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کنید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی‌تان ساده تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام رها کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

امروز کار درست و خوب انجام دادن برایتان تبدیل به معضلی شده است، چراکه احساس سردرگمی می‌کنید. شاید خودتان بدانید که چه کاری برایتان بهتر است، اما انتظارات و درخواست‌های افراد دیگر از شما آب را گل آلود کرده و در نتیجه دست برداشتن از شک‌ها و دو دلی‌هایتان کار سختی شده است. به جای اینکه روی برنامه‌های ایده‌آل تمرکز کنید، واقع بین بوده و به اینجا و زمان حال فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما حتماً باید استعدادهای کاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید نتیجه عکس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام کارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد کرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید درست است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

 ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *