تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

هزینه های مالی ناشی از کلاس های فیتنس

در هر کلاس باید ۳۵ دلار هزینه کنید و سپس برای دست یابی به نتیجه باید ۴ بار در هفته باشگاه بروید. به علاوه هزینه نقل و انتقال نیز وجود دارد. این گونه هر ماه ۷۰۰ دلار برای کلاس های فیتنس هزینه می کنید.

فیتنس تبدیل به یک گزینه تجملی شده است. با توجه به استادیوم های ورزشی ای که گزینه های بی پایانی دارند، می توان بسته ی این کلاس ها را خریداری کرد و هیچ وقت به هزینه آن فکر نکرد.

سارا، درخواست داده نامش را عوض کنند تا دوستان و همکارانش متوجه نشوند که چقدر برای ورزش هزینه کرده است.

“این وضع باعث شد در شرایط مالی ام باز بینی کنم.”

FreeFitnessClasses

در نهایت لازم نیست برای دست یابی به تناسب اندام زمان زیادی را قربانی کنید، بلکه باید انگیزه و اراده داشته باشید. تناسب اندام می تواند کاملا برای همه رایگان باشد.

در واقع همه این ها به اولویت های شما بستگی دارد. “می توانید یک ماشین کرایه کنید و به سوی برنامه تغییر زندگی خود حرکت کنید. افرادی را دیده ام که برای یک تی شرت ۴۵۰ دلار هزینه می کنند اما حاضر نیستند ۳۷ دلار برای یک رابطه صمیمی با فرد دیگر هزینه کنند. هموراه شکه می شوم وقتی می بینم فردی ۳۵۰۰ دلار برای یک لباس هزینه کزده است اما سعی می کند از زیر یک کلاس شانه خالی کند. رفتن به کلاس فیت نس، نصف هزینه مربی خصوص را دارد.

به رخ کشیدن ثروت و شرایطمان به دیگران، چیزی است که در عمق وجودمان است.

در گذشته، یک بدن فوق العاده نمادی از وضعیت فرد بود، اما به طور خصوصی کار می شد – یک مربی شخصی را استخدام می کردید و به خودتان گرسنگی می دادید. اما امروزه داشتن بدنی فوق العاده همه گیر شده است. رسانه های جمعی این فرایند را تبلیغ می کنند. اگر زمان و پول زیادی  داشته باشم، پیوسته تمرین می کنم و تنها بهترین میوه های ارگانیک، سبزیجات و گوشت گوساله علفخوار می خورم.

یکی از مزیت های ورزش، به جز احساس و ظاهری خوب، قابلیت اندازه گیری آن است. برای افرادی که اهداف بالایی دارند، ورزش کردن یکی از چندین شانس محدود است که می توانید خودتان را در برابر یک نقطه ثابت و عینی ارزیابی کنید.

وقتی فردی برای چیزی هزینه می کند، تعهد و انرژی خاصی برای انجام آن وجود دارد. احساس تعهد از اینجا آغاز می شود.

banner_about

و اما درباره تخفیف، “همواره نسبت به چیزهایی که تخفیف دارند شک دارم، و همواره نسبت به چیزی تمایل دارم که قیمت ثابت بالایی دارد”. به همین علت به دنبال کلاس های گران قیمت می روم. وقتی مشاهده می کنید افراد التماس می کنند که مبلغ بالایی را برای چیزی بپردازند، یک حقیقت قدرتمند روانشناسی است.

اگرچه هم چنان بیان میزان حقوق به نوعی کفر آمیز است، اما بوتیک های تناسب اندام راهی مخفی برای نمایش مصرف اشکار است.

اگرچه این حقیقت وجود دارد که هزینه کلاس های تناسب اندام  یک هزینه سالم است، باعث می شود هزینه صرف شده را توجیه کرد.

منبع:‌ فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *