تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

خانه را به استودیو ترینر تبدیل کنید

هنگامی‌ که وارد اتاق تمرینتان می‌شوید، علاوه بر یک دوچرخه و یک ترینر یا غلتک‌ها، به چند چیز کلیدی نیاز خواهید داشت. اگر ترینر دارید، دوچرخه ‌سواری خواهید کرد اما با داشتن چند وسیله، سواری لذت ‌بخش‌تر خواهد بود. حتماً این تجهیزات را در دوچرخه‌ سواری داخل منزل خود بگنجانید تا از داشتن یک جلسه‌ی مفرح و کارآمد با حداقل پاک‌ سازی و سر و صدا مطمئن شوید.

کف‌ پوش سخت و محکم

بتن، کاشی، و چوب سخت بهترین ثبات را برای یک ترینر فراهم می‌کنند، و پاک ‌سازی آن‌ها ساده‌تر است. بهترین چیز بعد از این‌ها، فرش نازک ‌تر با یک حصیر کوچک.

لایه گذاری

اگر دیوارها، سقف یا کف را با همسایه‌ها مشترک هستید، یک پد لاستیکی فشرده (یک کف ‌پوش صنعتی یا حتی دو حصیر کهنه‌ی یوگا) زیر ترینر قرار دهید تا لرزش و سر و صدا را کاهش دهید.

بلوک

در برخی ترینرها، شما باید چیزی را برای بالا آمدن ارتفاع در زیر چرخ جلو قرار دهید تا تراز دوچرخه‌ی خود را حفظ کنید. یک بلوک مخصوص ترینر بهترین گزینه، و عموماً ارزان‌ قیمت است. توده‌ای از کتاب‌ها نیز جواب می‌دهد، اما ثبات کمتری دارد.

فن

یک فن خوب لازم است تا جریان هوا که شما را هنگام سواری در بیرون از خانه خنک می‌کند، برایتان فراهم نماید. آن را در جلوی خودتان تنظیم کنید تا وزش نسیم را شبیه ‌سازی کنید.

مرکز فرماندهی

اگر از یک اپلیکیشن استفاده می‌کنید، باید یک صفحه نمایش را جایی قرار دهید که بتوانید آن را ببینید و شاید به آن دسترسی داشته باشید. برخی شرکت‌ها فرمان‌هایی برای نصب تبلت ها تولید می‌کنند. گزینه‌ی دیگر، یک پایه‌ی موسیقی تاشو است. برای اپلیکیشن هایی مثل Zwift و Kinomap، لپ ‌تاپ خود را با یک کابل HDMI به یک تلویزیون وصل کنید تا یک تجربه‌ی تمام صفحه داشته باشید، و لپ ‌تاپ را روی یک میز یا در کنار دوچرخه‌تان قرار دهید. (شرکت‌هایی مثل Wahoo میزهای مخصوص ترینرمی‌سازند. )

حوله

یک حوله را از درازا زیر دوچرخه‌تان پهن کنید تا عرق را، که ممکن است به کف‌ پوش آسیب برساند، جمع کند. یک حوله‌ی دستی که روی میله‌ی بالایی دوچرخه پهن شده باشد به محافظت از آن کمک می‌کند، اما خطر افتادن آن در چرخ‌ دنده‌ی خورشیدی وجود دارد. شرکت‌های مختلفی (ازجمله Tacx، CycleOps، و Kurt Kinetic) محافظ‌ های ضد عرقی را تولید می‌کنند که محکم به میله‌ی زین و فرمان‌ها متصل می‌شود.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *