فال روزانه

فال روز چهارشنبه 13 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز مسئولیت‌های بخصوصی دارید که باید بهشان رسیدگی کنید، حالا چه آنها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید!! این می‌تواند درسی هم برای شما باشد، چرا که شما نمی‌توانید اجازه دهید نیازهایتان جایگاه کاری و اجتماعی تان را تحت الشعاع قرار دهد. شما وقتی که بفهمید بعضی از همکارانتان اصلا نمی‌خواهند چیزی در مورد شما بدانند و فقط دوست دارند کار خودتان را انجام دهید خیلی ناراحت و افسرده خواهید شد. پس قبل از اینکه حوادث شیرین مربوط به آینده را خراب کنید، وظایفتان را سریع انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

انرژی شما اکنون در سطح بالایی قرار دارد و بسیار مهم است که در رابطه با این انرژی و زنده دلی تازه یافته خود مثبت بیندیشید. برنامه ریزی برای هفته‌های آینده بسیار مهم است چرا که مریخ تا 22 آوریل در نشان شما خواهد ماند. و این زمانی است که برنامه تمرینی رقابتی شما میتواند به عمیقا کیفیت زندگی شما را افزایش دهد. برای بهبود سلامت خود صبر نکنید ؛ زمان آن همین اکنون است!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

بازی کردن طبق قوانید افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 با وجود اینکه شما احساس می‌کنید که فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت کنید، ولی اگر خیلی در این کار زیاده روی کنید شما نسبت به دیگران خیلی بی‌تفاوت می‌شوید. مشکل اینجاست که دوستانتان هم شما را تشویق می‌کنند که بیشتر صحبت کنید، برای اینکه آنها فکر می‌کنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فکر می‌کنید چون آنها از شما خواسته‌اند باید این کار را بکنید. لازم نیست از فردی که خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید که صحبت کردن در مورد جزئیات زندگی‌تان باعث نمی‌شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید،‌ اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می‌دانند ناامید  شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می‌کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 از انتظارات و توقعات بیش از اندازه ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار افراد دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید  و روی پای خود بایستید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می‌کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص کنید، نمی‌توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می‌دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می‌توانید بردارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *