فال روزانه

فال روز دوشنبه 11 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

در حال حاضر شما با مشکل مالی کم اهمیتی روبرو شده‌اید، حالا وقت این است که در مورد اینکه چطوری باید پولهایتان را خرج کنید و چطوری خرج نکنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یک مشکل مالی معمولی نیست، بلکه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی که شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید که به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست کم گرفتن خود نسبت به آنچه که واقعاً هستید خودتان را توی مشکل نیندازید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است، شما بیش از اندازه حساس شده‌اید. اما تا موقعی که می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید، لزومی ندارد برنامه‌های خود را به تاخیر بیندازید. اهمیت دادن به احساسات خود بدون اینکه تسلیمشان بشوید با انکار کردن آنها کاملاً فرق می‌کند. پنهان کردن حقیقت از خود خوشبختی نمی‌آورد، این کار فقط نشان دهنده جهل و نادانی نیست.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز می توانید دقیقا همان حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی از دوستان نزدیک خود و یا یکی از آشنایانتان دریافت کنید. چرا که ماه نو وارد سومین خانه از “ارتباطات” شما می شود و شما را تحریک می کند تا راهی برگزینید که از دیگران چیزهایی یاد بگیرید. همان مردمی که قبلا سر راه شما مانع ایجاد می کردند امروز تبدیل به یک معلم دلسوز می شوند. اما شما باید از آنها یکسان یاد بگیرید بدون اینکه آنها را برای خود یک مرشد و یا یک تکیه گاه کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتیی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما کارهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و چشم و گوش خود را به روی تغییراتی که مدت‌ها انتظارش را کشیده‌اید باز نگه داشته‌اید!! اما این تغییرات لزوما مطابق با آنچه شما در رویاهایتان انتظار داشتید نیستند و ممکن است بر شما پوشیده باشند. در چند روز آینده اگر خیلی در قید و بند جلب توجه کردن نباشید اتفاقات خاصی روی می‌دهد. سعی کنید فراتر از موانع قدم بردارید و برای ایجاد کردن برنامه‌های کاربردی که نیازهایتان را تامین کنند می‌توانید از دیگران هم کمک بخواهید. اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. این کار مدتی زمان می‌برد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می‌شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم‌خویی می‌تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز نباید تابع امیال آنی خود باشید، برای اینکه در حال حاضر سریع واکنش نشان دادن به نظر نمی‌رسد که برای شما مناسب‌ترین رفتار باشد. به یاد داشته باشید که ادراکهای شما ضعیف‌تر شده‌اند، بنابراین به جای اینکه با توجه به احساساتتان تصمیم‌گیری کنید، به حقایق توجه کنید. قبل از اینکه عملی انجام دهید که شما را به دردسر بیندازید، به اندازه کافی در مورد نتایج عملکردتان فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه احساسات مشتاقانه‌ای اکنون حول شما می‌چرخند اما شما نمی‌خواهید بفهمید که آنها چیستند و همین باعث می‌شود که نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این کار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشکل ساز خواهد شد، اما این می‌تواند دقیقا همان راهی باشد که لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب کنید تا از حوادث ناراحت کننده روز غافل شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *