تغذیه و تناسب اندامچاقی و افزایش وزنلاغری و کاهش وزنورزش

بازوی قوی تر بدون استفاده از وزنه

به جای اینکه از تی استفاده کنید، چهار دست و پا بر روی زمین بنشینید و زمین را تمییز کنید. از این طریق تمرین خوبی برای بازو خواهید داشت، به علاوه کف زمین تمیزتر هم می شود.

کیسه خواربار را بالا آورید

????????????????????????????????????????????????????????????

مسیر از ماشین به خانه را تبدیل به فرصتی برای تمرین بکنید. با یک کیسه در هر دست، آرنج را در پهلو نگه دارید و سپس بسته ها را به سمت شانه آورید. با این کار جلو بازو را قوی می کنید به علاوه کالری بیشتری می سوزانید.

باغبانی کنید

Gardening

با کندن باغچه در یک ساعت باغبانی، دست ها، ساعد، جلو بازو، شانه، و مچ دست کار می کنند. سعی کنید در پاییز سه آخر هفته را پشت سر هم در باغچه بگذرانید و با آمدن پاییز با گل های زیبا جایزه می گیرید.

علف های هرز را با دست بکشید، از مواد شیمیایی استفاده نکنید

image

هر چقدر گیاهان هرز در باغچه تان بیشتر باشد، یعنی باید زمان بیشتری را صرف حذف آنها بکنید. کندن علف های هرز باعث عضله سازی بازوها می شود، و با خم شدن برای کشیدن علف ها وزن را به دست ها منتقل می کنید و تمرین بیشتری را برای قسمت فوقانی پشت و شانه ها خواهید داشت. برای اینکه تمرین یکسانی برای هر دو دست داشته باشید، هر بار دست ها را به صورت متناوب عوض کنید.

به دیوار فشار وارد کنید (تمرین ایزو متریک)

تمرین های ایزومتریک شامل فشار وارد کردن به چیزهایی است که حرکت نمی کنند. سعی کنید ۵ ثانیه محکم دست ها را بهم فشار دهید. و یا در فاصله یک پایی دیوار بایستید و پاها به اندازه عرض شانه باز باشند و برای ۶ تا ۸ ثانیه به آن فشار وارد کنید. هم چنین می توانید ۶ تا ۸ ثانیه به فریم داخل در فشار وارد کنید. هر کدام از این حرکات را حدودا ۱۰ بار تکرار کنید.

لباس ها را پهن کنید

laundry

دستگاه خشک کننده لباس را فراموش کنید، و مصرف برق را کاهش دهید. می توانید سبد لباس را جلو و عقب ببرید. هم چنین سعی کنید سبد را بالای سرتان بالا و پایین بیاورید.

یک قرص نان درست کنید

pic-89433-1474784460

از دستگاه نان پز استفاده نکنید. ورزیدن خمیر می تواند تمرینی برای دست ها، بازو، و شانه ها باشد. به علاوه فضای خانه پر از عطر نان خانگی می شود و همینطور طعم بهتری نیز دارد.

با صندلی حرکت دیپ را بروید

دیپ بر روی صندلی یک حرکت بدون ابزار است که پشت بازو و عضلات سینه را می سازد. بر لبه یک میز محکم بنشینید و پاهایتان صاف بر روی زمین باشد و زانوها کمی خمیده باشد. انگشت های دست رو به جلو در کنار باسن باشد. با بلند کردن باسن از زمین وزن را به دست ها انتقال دهید. آرنج را خم کنید تا باسن را به سمت زمین برگردانید و به وضعیت اولیه برگردید. سعی کنید به جای پا، وزن را با دستانتان تحمل کنید. ۹ تا ۱۱ بار حرکت را تکرار کنید. در مجموع ۳ ست داشته باشید.

از دستگاه هم زن برقی استفاده نکنید

appex-amr-120

به جای مخلوط کن برقی از یک قاشق چوبی و هم زن دستی استفاده کنید، و با آشپزی کردن بازوهای قوی داشته باشید. هنگامی که خمیر را مخلوط می کنید دست های خود را عوض کنید تا هر دو دست تمرین داشته باشند.

از میز کار برای تمرین در محل کار استفاده کنید

بدون ترک کردن دفترتان، تمرین کنید. برای اینکه جلو بازو تمرین کند، کف دست ها را به پایین میز فشار دهید و انگار بخواهید آن را بلند کنید رو به بالا به آن فشار وارد کنید. برای ۵ ثانیه فشار وارد کنید، و حرکت را تکرار کنید تا جایی که سوزش را احساس کنید. برای تمرین پشت بازو، آرنج را خم کنید و کف دست را بالای میز بگذارید. با کف دست و با تمام قدرت فشار وارد کنید و برای ۵ ثانیه بشمارید. حرکت را تکرار کنید تا جایی که سوزش را احساس کنید.

هنگام راه رفتن بازوهای خود را تکان دهید

۷۳۸۱۷۱_۶۸۹

وقتی برای پیاده روی می روید به حرکات بازوها دقت کنید. آنها را به جلو عقب ببرید، هر بار که دست ها را به عقب می برید تیغه شانه را بهم فشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *