فال روزانه

فال روز شنبه 9 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 بهمن 1395

فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 بهمن 1395

فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می تواند باعث شود تلاش کنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینکه در رویاهایتان غرق شوید.اما اکنون  تبدیل رویا و تصور به واقعیت می تواند با مشکلات بسیار همراه باشد چرا که شما همواره از این می ترسید که اهدافی که برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینکه از خود بپرسید که چه می خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است که زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 بهمن 1395

فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما می توانید با دوستان و همکاران خود مشورت کرده و درمورد اهداف آینده خود با آنها تبادل نظر کنید. اما نگران رسیدن به اهدافتان نباشید. الان زمان برنامه ریزی کردن برای رسیدن به موفقیت نیست؛ در عوض شما باید با افراد هم فکرتان که حرف های شما را سوء تعبیر نمی کنند صادقانه در مورد نگرش های خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 بهمن 1395

فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز دیگران از شما می خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می کند و شما را فردی دلسوز می داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما در محل کار کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و برای اینکه از پس تمام آنها بربیایید باید تلاشی مضاعف داشته باشید. حواستان را جمع کنید! چراکه اگر با مشکلی برخورد کنید ممکن است عصبانی شوید و شاید وسوسه تان کند که به دروغ متوسل شوید. مشکلات شما از آن چیزی که فکر می کردید پیچیده ترند، پس قبل از اینکه سریع دست به عمل بزنید، در مورد عملکرد خود خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز باید هنگام صحبت کردن در جمع خیلی حواستان را جمع کنید، چون امکان دارد یکی از دوستان صمیمی تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می کنید، ولی قدرت شما در قطع کردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممکن است افراد دیگر را ناراحت کند. همه از شما انتظار دارند که درستکار باشید، اما حالا که موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می شناسید پس این را بهشان بگویید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 شاید شما امروز در مورد ارزش های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات تان فکری عاقلانه به نظر می رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم تر از آن  باشد را ترجیح می دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می کشید. شما می خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما  بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را  با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 9 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل  شود. اما در حقیقت به نظر می رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *