فال روزانه

فال روز چهارشنبه 6 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

ماه نشان می‌دهد که احساس شما با واقعیت‌های زندگی‌تان درگیر است. شما می‌خواهید با عکس‌العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم  به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله  را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند .  شما هلهله کنان این افق را می بینید. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شمارا سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتیجه کار خراب می‌شود!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

خلاقیت شما امروز می‌تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همکاری کنید، کار بهتری می‌توانید ارائه دهید. مشارکت اکنون می‌تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینکه توانایی شما برای مبادله کردن بسیار بالاست. اما شریکی را انتخاب نکنید که نیاز به کار دستی دارد، بهتر است شریکی را انتخاب کنید که تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت کوچکی در پیش رو دارید. هر وقت که امکانش را داشتید حتما از آن استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با  راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند  شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر  بهتر است فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

اکنون فرصت مناسبی است که برای یک مسافرت در آینده برنامه ریزی کنید، اما حواستان باشد که شما در مورد این موضوع کمی بدبین شده‌اید. اگر شما بتوانید از تمایلات و گرایش‌های خود به سمت افکار منفی آگاهی پیدا کنید، می‌توانید از مهارت‌های سازمان یافته خود نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون افکار شما بر اساس رویاهای واهی و خیالات خام پی ریزی نشده است. آنها آنقدر واقع بینانه هستند که با کمک تلاش‌های صادقانه تان به واقعیت تبدیل شوند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده‌اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیان‌تان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز شما سعی کنید که خودتان باشید توانائیتان بیشتر خواهد شد. اگرچه شما ترجیح می‌دهید که با دیگران رفتار متقابل داشته باشید، گاهی اوقات شما نیاز دارید که با حذف کردن اختلافات پر سر و صدا دوباره انرژی‌تان را ذخیره کنید. اگرچه شاید این موضوع برایتان ناراحت کننده باشد، اما دکتر نیز به شما سفارش می‌کند که کمی هم به جاهای خلوت‌تر بروید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 6 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

 با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *