فال روزانه

فال روز سه شنبه 5 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما ممکن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید که تاکنون کارهای زیادی را انجام داده اید، اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری که شما فکر می کنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می کشند. سعی کنید گیج نشوید، برای آن که احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول کنید که برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از کارهای ساده ای هستند که شما در لیست امروزتان دارید. سعی نکنید که وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 حالاکه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا که شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نکرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینکه از فرصتهای خود استفاده کرده و به دیگران کمک کنید، حتی ممکن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت کردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فکر پیشرفت کردن در حرفه خود باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 5 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمانهای مالی ممکن است استرسهای غیرلازمی‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *