فال روزانه

فال روز دوشنبه 4 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده‌تر کردن اوضاع نیست.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده‌اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه تان باعث می‌شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی‌ها باشد!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز می‌توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت کردن داشته باشید. در حال حاضر آسان‌تر گرفتن زندگی باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی که ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می‌کند همچنین شما را تشویق می‌کند که به کار کردن ادامه بدهید. مادامی که شما نتوانسته‌اید از وقتتان برای استراحت کردن استفاده کنید نخواهید توانست از زندگی‌تان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما احساس می‌کنید که خیلی فوری باید روی مسأله غیر قابل حلی که در روابط دوستی شما حاصل شده است کار کنید. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید، نمی‌توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می‌شود مدتی آن را به حال خود  رها کرده و تا جایی که می‌توانید به جنبه‌های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز ممکن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا که ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینکه شما کارهای مهمی برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید که به یک دوست کمک کنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر کنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینکه دیدگاه‌های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یک اعتماد منطقی می‌تواند محرک خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش‌بینی شما به نفعتان تمام می‌شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز نمادی از استواری و پایداری هستید و تصمیم شما برای انجام دادن کارهایتان ممکن است امروز تحسین و حیرت همکاران تان را در پی داشته باشد. اما این تنها درباره این نیست که شما مشتاقید که تلاش و کوششی دوچندان از خود نشان دهید؛ بلکه مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می‌گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا کار خاصی برای معرفی کردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که  قابلیت‌های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 4 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *