فال روزانه

فال روز یکشنبه 3 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

 از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده‌اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه‌تان را هموار می‌کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می‌کنید می‌تواند تاثیرات مثبت و مهمی‌در زندگی‌تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شخصی قدرتمند اصرار می‌کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف‌های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می‌کند می‌تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می‌دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف‌های دیگران بهتان کمک می‌کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همکارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درک کنند. اما آنها به جای ایجاد کردن جو متشنج در حالی که فکر می‌کنند منظور شما را درک کرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تکان می‌دهند. با وجود این ممکن است که شما به طرز ناراحت کننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نکنید که این خلاء را پر کنید، فردا وقتی که مشکلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز توانسته‌اید به طرز غیر عادی‌ای عقب افتادگی خود را جبران کنید، اما شما نمی‌توانید این کارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می‌تواند کاملاً اعصابتان را خرد کند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشکل شما مربوط به این است که شما وقتی بیش ازحد هیجان زده‌اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می‌زنید. نوشتن ایده‌های مهمتان به شما کمک می‌کند که با آنها ارتباط برقرار کرده و ازشان استفاده کنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

مهم نیست که امروز چقدر سخت کار کرده‌اید تا روزتان را به روزی کامل و عالی تبدیل کنید، مسئله‌ای پیش می‌آید  که به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌کند. احتمالا باید در قبال شخصیتی که امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل کنید جوابگو باشید. به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که بسیار کم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است که وارد کار شوید و آن را انجام دهید تا اینکه در انجام آن تعلل کنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی که امروز برایتان افتاده احساس رضایت کنید به این خاطر که می‌دانید شما کاری را انجام دادید که می‌توانستید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم‌گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 3 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه کنید. مادامی‌ که شما سعی نمی‌کنید موقعیت کسانی که افراد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشکلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ندارد نگران افکار دیگران باشید؛ هر کاری را که شروع کردید فقط سعی کنید روی آن تمرکز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *