تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

کدام فعالیت های غیر ورزشی برای تناسب اندام مناسب هستند؟

آیا از اینکه هر هفته ساعت ها وقتتان را در باشگاه سپری کنید و تمرین تان را سرسری و بدون حوصله انجام دهید، خسته شده اید؟ اگر در مورد پیشرفت تان در باشگاه احساس دلسردی یا بی انگیزگی می کنید، وقت آن است که همه چیز را تغییر دهید و راه های جدید و خلاقانه ای برای متناسب شدن پیدا کنید. قبل از آنکه در یک باشگاه دیگر ثبت نام کنید، به این فعالیت های سرگرم کننده و غیر تمرینی که به شما کمک می کنند متناسب شوید و متناسب بمانید، فکر کنید:

پارو کردن برف

این کاری است که شما در طول زمستان، به هرحال باید هر روز انجام دهید، پس چرا آن را به ورزش تان تبدیل نکنید؟ فقط برف جلوی خانه خودتان را پارو نکنید بلکه پیشنهاد دهید که برف خانه های همسایگان تان را نیز پارو کنید. این یک تمرین فوق العاده است و شما به طور همزمان دوست پیدا خواهید کرد و باعث می شوید مردم دوست تان داشته باشند.

تمیز کردن خانه تان

چند آهنگ خوب بگذارید، آستین هایتان را بالا بزنید و شروع به تمیز کردن همه چیز کنید تا از یک راه سرگرم کننده و پربار متناسب شوید. شما می توانید با جاروکشیدن، گردگیری کردن، شستن و انجام سایر فعالیت های تمیزکاری شدید تا ۶۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. در زمانی که خانه تان را برق می اندازید، عرق می ریزید و به سختی نفس می کشید. یک پایان ایده آل برای یک تمرین غیر ورزشی بسیار جذاب!

هنرهای رزمی،کیک بوکسینگ

اگر می خواهید گردن کلفت باشید و تناسب اندام داشته باشید، هیچ چیزی بهتر از هنرهای رزمی یا کیک بوکسینگ نیست. این، یک ورزش شگفت انگیز است که باعث خواهد شد عرق کنید و سخت نفس بکشید اما آنقدر سرگرم کننده خواهد بود که اصلا متوجه اش نمی شوید!

اسکیت روی یخ

به یک فعالیت آخر هفته برای بچه ها یا همسرتان نیاز دارید؟ آنها را به اسکیت روی یخ ببرید و از تمرین فوق العاده ای که در حین اسکیت کردن روی یخ انجام می دهید، لذت ببرید.

در یک تیم بازی کنید

به یک تیم بسکتبال، فوتبال، هاکی یا بیس بال محلی بپیوندید و هر چقدر زمان که می توانید صرف تمرین کردن و بازی کردن کنید. ورزش های تیمی، بسیار سرگرم کننده بوده و یک تمرین عالی هستند!

در شهر قدم بزنید

به جای صرف وقت بیشتر در داخل خانه، مطمئن شوید که فضای بیرون را کشف می کنید. از خانه تان شروع کنید و یک تور پیاده روی در شهرتان برپا کنید تا از تمام مکان هایی که می توانید در عرض یک ساعت به آنجا بروید، دیدن نمایید. سپس ماشین تان را بردارید و یک جای دیگر شهر پارک کنید و شروع به پیاده روی در اطراف آن مکان کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف راه رفتن کنید، چیزهای بیشتری در مورد شهرتان یاد خواهید گرفت و ورزش بیشتری انجام خواهید داد.

یک حیوان خانگی بگیرید

سگ ها باید هر روز به پیاده روی برده شوند و شما متوجه خواهید شد که دویدن، پیاده روی یا دویدن آرام با حیوان خانگی تان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. آنها دائما شما را به این طرف و آن طرف می کشند و در نتیجه شما فعالیت بیشتری انجام می دهید. این به شما کمک خواهد کرد بدون فکر کردن در مورد تمرین، ورزش کنید.

شهرتان را تمیز کنید

برای تمیز کردن شهرتان داوطلب شوید و برای تبدیل کردن شهرتان به مکانی زیباتر وقت بگذارید!شما ساعت ها وقت را صرف راه رفتن در امتداد بزرگراه ها، برداشتن زباله یا باغبانی خواهید کرد و آن یک تمرین عالی و یک راه فوق العاده برای پاک کردن شهرتان خواهد بود. راه های غیر ورزشی بسیاری برای هر روز تمرین کردن وجود دارد بنابراین نگاهی به اطرافتان بیندازید و تا ببینید چگونه می توانید بدون کسل شدن، متناسب شوید!

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *