فال روزانه

فال روز شنبه 2 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است امروز کسی در محل کارتان شما را به کاری وادار کند که می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌کنید. حتی اگر این نقشه عصبی کننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید کاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید که دیگران راجع به شما چه فکر می‌کنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. به جلو پیش بروید و کمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا کنید. مطمئن باشید از اینکه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیت‌های جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیر بنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است دوستان و اعضای خانواده تان امروز به شما تکیه کنند چرا که شما را دارای اختیار و قدرت لازم برای اینکار دانسته اند. این حالت به معنی این نیست که دیگران فکر می‌کنند که شما پاسخ تمام سئوالات را می‌دانید؛‌ بلکه فقط آنها فکر می‌کنند شما توانایی حل بحران و مقاومت در برابر آن را دارید. حتی اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است  شفقت و صداقت روح تان شما را قادر می‌سازد که آن کاری را که باید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 اگر شما فکر می‌کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده‌اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می‌شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب‌جویی تعبیر می‌کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده‌اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 اگر عشق و علاقه شما به مهمانی کاهش پیدا کرده نگران نشوید. این روند زیاد طول نمی‌کشد؛ شما در حال پیدا کردن جایگاه خود در زندگی هستید. حتی اگر امروز کارهای لذت بخش زیادی انجام ندادید نارحت نشوید، چراکه روزهای خوش و لذت بخش زیادی پیش رو دارید. با تمرکز کردن و فکر کردن به روزهای خوش آینده، ذهن خود را از فکر کردن به ناراحتی‌های گذشته آزاد کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 ماه کامل می تواند شما را امروز در باران یا برف به رقص در آورد ، اما این نکته حیاتی است که شما نباید نسبت به وظایف کاری و خانوادگی خود بی توجه باشید. این مهمانی آنقدر طولانی نمی شود که شما بخواهید غیر مسئولانه رفتار کنید. وسوسه ها شما را احاطه کرده اند اما شما می توانید به خود تلقین کنید که در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب کننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده کنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما با هیچکس در مورد برنامه‌هایی که برای آینده خود دارید صحبت نمی‌کنید، چراکه احتمالاً آمادگی این را ندارید که با واکنش‌های آنها روبرو شوید. با وجوداین کمی‌ واقع بینی به شما کمک می‌کند که آرزوهای خود را متعادل‌تر کنید. زیرا اکنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده‌های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌کنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *