تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزننکته های تغذیه ای

شیر و دارچین معجون لاغری شکم

واقعا شیر و دارچین لاغر میکند ؟!

طبق تجربه و تحقیقات علمی ، معجون شیر و دارچین واقعا در لاغری تاثیر مثبت دارد . این فرمول بیشترین تاثیر را در ناحیه شکم و باسن دارد و با کاهش اشتها ، بدون گرسنگی به لاغری شما کمک میکند .

تاثیر دارچین در لاغری چیست ؟

مهمترین خاصیت دارچین افزایش انرژی و تعدیل قند خون است و به همین علت از مفید ترین ادویه ها محسوب میشود. از دیگر خواص آن کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه افزایش سوخت و ساز کالری و لاغری است .

تاثیر شیر در لاغری چیست ؟

شیر به علت میزان بالای کلیسیم باعث سوخت چربی ها و استحکام استخوان ها است . شیر که بهترین نوع پروتئین حیوانی است با تقویت ماهیچه ها باعث از بین رفتن چربی ها میشود . از طرف دیگر لاکتوز موجود در شیر قند مورد نیاز بدن را تامین میکند.

فواید معجون شیر و دارچین

همان طور که گفتیم دارچین و شیر به خودی خود هرکدام بر سلامت و لاغری بدن تاثیرات مثبتی دارند . حال با ترکیب آنها معجون شیر و دارچین به لاغری سریع و سالم شما کمک خواهد کرد . در صورت استفاده مداوم از این نوشیدنی بطور میانگین 3-4 کیلو در ماه میتوانید کم کنید .

شیر و دارچین معجون لاغری شکم

طرز تهیه معجون شیر و دارچین برای لاغری

1 لیوان شیر

نصف قاشق چای خوری پودر دارچین

کافیست مواد را با هم مخلوط کنید میتوانید شیر را به دلخواه گرم ، سرد و یا ولرم میل کنید . فرقی ندارد شیر تان کم چرب یا نیمه چرب باشد . این مخلوط را هر شب 3 ساعت قبل از خواب بنوشید . در طول روز در صورت احساس گرسنگی مجازید یک لیوان دیگر مصرف کنید ولی میزان مصرف تان از روزی 2 لیوان نباید تجاوز کند. این معجون برای مادران شیرده هم بسیار مفید است چون در حین لاغر کردن میزان شیرشان هم افزایش میابد به هر حال قبل از هر مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید .

نکته : مقدار مجاز دارچین در هر روز یک قاشق چای خوری است و بیشتر آن ممکن است خطرناک باشد .

یک نکته مهم دیگر : کنار شیر و دارچین چیز دیگری مانند بیسکوئیت و کیک مصرف نکنید .

منبع: زیتون

2 thoughts on “شیر و دارچین معجون لاغری شکم

  • فاطمه حسینی

    شیر دارچین رو شب بخوریم. یا صبح

    پاسخ دادن
    • Hamideh.v

      صبح بخورید عالیه . خودم امتحان کردم

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *