تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

چگونه زمانی برای ورزش پیدا کنیم؟

دل دادن به برنامه ورزشی می تواند برای همه یک چالش باشد. اما برای مادران به نظر غیرممکن است. چگونه می توانید زمانی برای تمرین ورزشی پیدا کنید وقتی حتی بدون مزاحمت نمی توانید به حمام بروید؟

برای مثال کتی ویدریک، قبل از اینکه مادر شود یک تولید کننده تلوزیون و وب لاگ و ورزشکار فیت نس بود که فکر می کرد استاد انجام دادن چند کار است. ” در یک وبلاگ به طور تمام وقت کار می کردم، در نیمه مارتن تمرین می کردم و غیره. بعد از اینکه دخترم به دنیا آمد، همه چیز را به من آموخت، فهمیدم که مدیریت زمان را نمی دانم”.

بین مراقبت از فرزندان، نیازهای شغلی، کارهای خانه، قرارهای دکتر، مدرسه و استراحت، در این بین زمان فوق العاده ای برای مادران وجود دارد که می توانند ورزش کنند.

چگونه می توان مادر متناسبی بود؟

کارهای با اولویت، اول

قبل از اینکه روز مانعتان شود تمرین کنید. اگر تمرین را به بعد از کار بیندازم هیچ وقت آن را انجام نمی دهم. فعالیت های زیادی وجود دارند که مانع می شوند. هیچ کس ساعت ۴:۳۰ صبح قرار ملاقات نمی گذارد. در این زمان بیدار می شوم و ورزش می کنم، و همینطور قبل از اینکه بچه ها بیدار شوند کارتان تمام شده است.

آن را ثبت کنید

اگر قرارها را در تقویم ثبت می کنید، این شانس را دارید. “اگر زمان خاصی را در تقویم مشخص کنم، شبیه قرار ملاقاتی می شود که باید بروم. یکشنبه ها “کتی به باشگاه برو” نوشته شده است، بنابراین همسرم می داند که زمان نگه داری از دخترمان و تهیه شام است”. آن را به عنوان بخشی از روز برنامه ریزی کنید، دیگر بحثی در آن نیست.

نگران لباستان نباشید

نیم تنه یا تی شرت؟ مهم نیست. زمان ارزشمند خود را صرف انتخاب لباس نکنید. برای اینکه صبح ها ورزش کنید، می توانید شب قبل لباس خود را آماده کنید. حتی اگر کمک می کند با لباس ورزشی بخوابید. حذف مرحله انتخاب لباس، باعث می شود صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید.

کودکان خود را نیز وارد کنید

Baby-Fitness-2-1

سخت است به عنوان والدین زمانی را تنها برای خودتان داشته باشید. “می توانید با کودکانتان تمرین کنید و آنها متوجه شوند که مادرشان زن قوی است که ورزش کردن را  دوست دارد.”

فضای سبز را تبدیل به باشگاه کنید

چه کسی گفته که شما برای بازی کردن در بیرون پیر هستید؟ وقتی کودکان را به زمین بازی می برید می توانید با آنها بازی کنید. می توانید دیپ پشت بازو را بر روی نیمکت، شنا بر روی نیمکت با شیب منفی، بالا رفتن از نیمکت و بارفیکس را انجام دهید.

معامله را شیرین کنید

گاهی لازم است برای آماده شدن برای ورزش، سیبل بعضی ها را چرب کنید. بهترین کار این است که به کودکانتان رشوه دهید. این رشوه می تواند، یک میوه، بازی در پارک یا هر چیز دیگر باشد. پسرهایم وقتی چیزی برایشان وجود دارد کمتر شکایت می کنند.

ورزش را به خیابان بکشانید

هنگامی که هوا خوب است، می توانید رفت و آمد خود را فعال کنید. پیاده کودک خود را به مدرسه ببرید یا با دوچرخه به محل کار بروید.

برنامه خود را بررسی کنید

اکثر ما زمان های استفاده نشده زیادی در طول روز داریم. ۳۰ دقیقه ای که در فیس بوک یا تلگرام می گذاریند، یا ۱۰ دقیقه ای که ایمیل می خوانید. توجه کنید زمان خود را چگونه می گذرانید و فعالیت هایی را شناسایی کنید که می توانید از آنها وقت بگیرید. اگر امکان دارد تمام این کارها را با هم انجام دهید و از زمان آن برای تمرین استفاده کنید. در غیر این صورت تمرین خود را در روز تقسیم کنید.

خودتان را تنبیه نکنید

زندگی است دیگر، گاهی به دلیل مریضی یا شلوغی زمان نیست. گاهی به جای ۷ یا ۸ مایل، نمی توانید چند مایل بیشتر بدوید. باید آن را بپذرید و از آن نهایت استفاده را ببرید. می توانید سریعتر بدوید یا روز بعدی چند مایل به آن اضافه کنید. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، بهترین حالت خود باشید.

خانه را تبدیل به باشگاه کنید

در حالی که نرفتن به باشگاه و کلاس می تواند یک بهانه باشد، اما حقیقت این است که به تجهیزات خاص یا عضویت در باشگاه برای تمرین ورزشی نیاز ندارید. گاهی با یک صندلی می توانید حرکات زیادی انجام دهید.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *