فال روزانه

فال روز دوشنبه 27 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما با راز داری نا آشنا نیستید، اما اکنون مهم است که بدانید کی ساکت بمانید و کی حرف بزنید. وقتی شما سفره دلتان را باز می‌کنید، برایتان سخت است که مسائلی را ناگفته باقی بگذارید. اما به یاد داشته باشید که احتیاط واقعاً بهترین بخش شجاعت است و بهتر است امروز بعضی مسائل ناگفته باقی بماند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می‌شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید  و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است در رابطه با برنامه ریزی نهایی خود امروز نظرتان را ارائه ندهید و اگر نتوانید کنترل خود را بدست بیاورید پیچیدگی‌های بسیاری بوجود می‌آید. در ظاهر آگاهی از محدودیت‌های اخیرتان می‌تواند کاملا مفید و موثر باشد. به جای اینکه بجنگید تا قدرت را همچنان در اختیار داشته باشید اجازه دهید شخص دیگری جای شما را بگیرد. سعی کنید همواره جزیی از گروه باشید به جای اینکه همیشه بخواهید تکرو و کاپیتان باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می‌کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته‌اید قصد پنهان کردن ضعف‌های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک‌هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می‌برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز شما در محل کارتان نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و  ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛  شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 دی 1395

– فال روزانه در روز 27 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *