فال روزانه

فال روز یکشنبه 26 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود کردن افق فکری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمرکز کنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید که رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌کنید. اما امروز شما می‌توانید کاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل کنید و در زمان کمتری بهترین بازده را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما در اوج بازی قرار گرفته‌اید و آماده پریدن، خلاقیت و شاد بودن هستید! اما شما در استفاده کردن از توانایی های خود شک دارید، چراکه نمی‌خواهید با انجام دادن کارهایی که زیاد مهم نیستند انرژی خود را تلف کنید. سعی نکنید جذابیت‌ها و لبخند خود را پنهان کنید. به دیگران بگویید چه احساسی دارید و حتی اگر طبق میل آنها رفتار نکرده‌اید نگرانی به خود راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

  شما امروز رویاهای غیر ممکنی در سر می‌پرورانید، اما حقیقت این است که هیچ چیز به طور مطلق خارج از دسترس انسان نیست. هرچند که رویاهای شما در نظر افراد دیگر جذاب و دست نیافتنی هستند، ولی شما مادامی‌که روی آرزوهایتان متمرکز شوید قادر هستید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. باوجود این باید روی آینده‌ای تکیه کنید که بر پایه منطق و قانون باشد. واقع بین و منطقی بودن جاذبه‌ای که برای رسیدن به اهداف‌تان بدان نیاز دارید را همراه با موفقیت‌های بزرگتر بهتان می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز روز کاری خیلی راحتی برای شما نیست، چرا که ظاهرا به فعالیت‌های کاری شما بی توجهی می‌شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان‌تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می‌کنند اعصابتان خرد می‌شود. به جای اینکه آنها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای اینکه اوضاع از اینی که هست بدتر می‌شود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می‌توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 دی 1395

– فال روزانه در روز 26 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می‌کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *