فال روزانه

فال روز شنبه 25 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است امروز کسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد که برای شما ناخوشایند باشد که از آن طفره بروید. عجیب اینکه،‌ تلاش‌های شما برای دوری کردن از یک ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است که نفس عمیقی بکشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمرکز کنید و سپس آنچه را احساس میکنید بیان کنید. می‌توانید از این تاثیر شدید  استفاده کنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیت‌های شما آشکار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک  کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که  شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است  که  تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

احساسات شما نسبت به همیشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست ندارید که آنها را با کس دیگرى مطرح کنید. متأسفانه شما در شرایطى قرار خواهید گرفت که نگه داشتن آنها پیش خود به صورت یک راز برایتان مشکل مى‌شود. حتی اگر شما دوست نداشته باشید کسى خلوتتان را به هم بزند ولى این اتفاق می‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانید به کسانى که دوستشان دارید چیزى یاد بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

حالا که عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می‌توانید در مورد تغییراتی که به وجود آمده صحبت کنید. شما توانایی‌های خود را بازیافته‌اید و الان بهتر از همیشه می‌توانید از پس کارهای متنوع بربیاید. همان طور که در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرک نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نکنید، از خانه‌تان بیرون بروید وکاری را انجام بدهید که هم برایتان جالب باشد و هم یک کار بدنی به حساب بیاید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

همیشه امکان پیشرفت و ترقی وجود دارد! در حال حاضر تغییر دادن رژیم غذایی و فعالیت‌های منظم روزانه تنها چیزی است که بهش نیاز دارید. اما هیچ چیز به آن سادگی که باید باشد نیست. پیدا کردن زمان خالی بین تمام قرار ملاقات‌هایتان از آن چیزی که فکر می‌کردید سخت تر است. بی خودی تلاش نکنید! الان بهتر است که به جای اینکه بیخودی تلاش کنید و فرد احمقی نشان داده شوید عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینکه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای کاربردی شما ممکن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی که به مسائل مالی دقت می‌کنید، زمانی که باید این کار را بکنید، باور این موضوع که همه چیز عالی پیش خواهد رفت کار خیلی سختی خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین دی ماه

امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز خودتان را در بهترین لحظه متولدین برج میزان خواهید دید و به تعادل و توازن دست پیدا می‌کنید. اکنون شما قادر نیستید برای اهداف بلند مدت فکرتان را سازمان دهی کنید. پس چه کار باید بکنید؟! آیا باید در مورد موضوع جدیدی مطالعه کرده و یا به سفر کوتاهی بروید؟ شاید انتخاب شما نسبت به کارهای مهمی که می‌توانید انجام دهید خیلی کم اهمیت و پیش پاافتاده باشد. اگر چه باید به محدودیتهای جدید خود اعتراف کنید، اما باید بدانید که زندگی‌تان انگار روی باند پرواز قرار گرفته و آماده اوج گرفتن است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 دی 1395

– فال روزانه در روز 25 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *