آشپزیپیش غذا و دسرغذای بین المللیغذای رژیمی

تخم مرغ آب پز به همراه سیب زمینی شیرین

زمانی که سرتان شلوغ است و نمی‌توانید زمان کافی برای پختن غذا اختصاص دهید بهتر است از مواد غذایی استفاده کنید که پخت آن به زمان زیادی نیاز ندارد. نداشتن وقت به این معنی نیست که نمی توانید غذای سالم میل کنید. امروز غذاهایی رژیمی و سریع و سالم را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم تخم مرغ آب پز و سیب زمینی شیرین

یک عدد تخم مرغ

۴ تکه سیب زمینی شیرین

دو قاشق غذاخوری پنیر چدار

طرز تهیه تخم مرغ آب پز و سیب زمینی شیرین

ابتدا در یک ماهیتابه کمی آب بریزید و اجازه دهید بجوشد. با کمک یک قاشق، تخم مرغ را داخل آب جوش بیندازید و حرارت را کم کنید. درب آن را بگذارید و اجازه دهید به مدت ۴ دقیقه بپزد. بعد از پخت آب آن را دور بریزید و بلافاصله آن را به داخل کاسه ای از آب سرد انتقال دهید.

سیب زمینی شیرین را کمی تفت دهید. می توانید آن را به مدت ۱۰ دقیقه در فر ۴۰۰ درجه فارنهایت بگذارید. بعد از اینکار، در حالیکه سیب زمینی هنوز داغ است برش‌های نیم اینچی بزنید و پنیر را روی آن بریزید. می‌توانید برای طعم بخشیدن به آن از نمک و فلفل استفاده کنید.

تخم مرغ را در ظرف مخصوص آن بگذارید و برش‌های سیب زمینی را روی آن قرار دهید. اگر دوست داشتید می‌توانید به تخم مرغ نیز نمک و فلفل بزنید. نوش جان

ارزش تغذیه ای: به ازای هر وعده غذایی ۳۱۲ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۶ گرم شکر، ۱۴ گرم چربی، ۶ گرم اسید چرب اشباع،۴۲۱۱ میلی گرم سدیم

منبع: مجله سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *