فال روزانه

فال روز پنج شنبه 23 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده  چه پیش می‌آید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما می‌توانید برنامه خوب و بزرگی برای خودتان داشته باشید، اما باز هم لازم است که آنها را قبل از عملی کردن متعادل کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما باید عامل بازدارنده‌ای برای خودتان باشید، بلکه معنی آن این است که شما نمی‌توانید موقعیت‌هایی را که اخیرا در زندگی‌تان ایجاد شده است را نادیده بگیرید. به جلو پیش بروید تا بتوانید به نقطه آرامی که دوست دارید برسید، اما انتظار معجزه نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. از طرف دیگر، یک حرکت مثبت می‌تواند نتایج شگفت‌آوری به بار آورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما علاقه‌مند شده‌اید که با یکی از اطرفیانتان که از نظر فکری تا حدودی با شما متفاوت است یک معامله مالی انجام بدهید. این کار شما کمک می‌کند تا با این شخص به نتایج مشترکی برسید. اما باید کمی‌صبور باشید و برای این کار عجله نکنید چون ممکن است ارتباطتان به هم بخورد. اجازه بدهید که چند روز آینده همه چیز روال عادی خود را طی کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما احتمالا قادرید که بحرانی که در حال بوجود آمدن است را احساس کنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینکه شما بهترین کاری که می‌توانید را می‌کنید تا از آن پیشگیری کنید، اما این یک آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید که عقب نشینی کنید،‌ اما احتمالا شما در یک جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌کنید. همچنانکه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص کند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید که ممکن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یک تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت های آرامش بخش مثل رفتن به پیک نیک و طبیعت بیشتر از گوشه ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می دهد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین دی ماه

شما تمام تلاش‌تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می‌شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 دی 1395

– فال روزانه در روز 23 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می‌تواند نقطه شروع یک خیال باشد. اما شما نیاز دارید که ناباوری‌تان را درباره رویا و خیال کنار بگذارید. انرژی‌تان را برای اینکه مشخص کنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یک داستان که به طور شاهکاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینکه: شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می‌توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *