تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

ورزش هایی که باید با دستگاه اسمیت انجام دهید

کنجکاو هستید که با دستگاه اسمیت چه کاری می توانید انجام دهید؟ این چهار ورزش را ببینید، که همگی کمک می کنند تا میزان آمادگی و تناسب خود را بهبود ببخشید. یک انتقاد بد به دستگاه اسمیت وارد است. مشکل بزرگ آن است که شما را در الگوی ثابتی از حرکات محدود می کند که برای بسیاری از افراد، حس تقریباً غیر طبیعی خواهد داشت. این نکته را هم اضافه کنید که اگر دستگاه برای فردی با قد و قامت شما ساخته نشده باشد، ممکن است خودتان را در معرض خطر آسیب دیدگی قرار دهید و مشکلاتی دارید که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. همانگونه که گفته شد، چند ورزش وجود دارند که می توانید با دستگاه اسمیت انجام دهید، که به نتیجه می رسد و به خوبی جواب می دهد.

این ها چهار ورزشی هستند که باید در مورد آنها بدانید

پرس پا

پرس پا

پرس پا در باشگاه شما اشغال است؟ انجام آن با دستگاه اسمیت را امتحان کنید. اگر یک حصیر یوگا بیاورید و درست در زیر میله به پشت دراز بکشید، و پاها را بالا و در مقابل میله قرار دهید، می توانید از آنجا به سمت بالا فشار دهید، که حرکت پرس پا را تقلید می کند. چون هنگامی که این ورزش را انجام می دهید حرکت باسن وجود ندارد، نباید هیچگونه ناراحتی به خاطر الگوی حرکت پیدا کنید.

پل باسن

پل باسن

پل سرینی، ورزش دیگری است که باید آن را با دستگاه اسمیت امتحان کنید. پل سرینی برای درگیری عضلات سرینی به تنهایی عالی است، که رشد و پرورش عالی عضله را ارتقا می دهد. به سادگی یک میز صاف تقریباً یک ۳۰ سانتی متری را پشت میله قرار دهید، بالا تنه ی خود را روی میز قرار دهید و سپس با استفاده از باسن تان میله را به سمت بالا هل دهید. حتماً در بالاترین قسمت حرکت فشار وارد کنید، چند ثانیه مکث کنید تا واقعاً انقباض کامل عضلات سرینی را داشته باشید.

پرس با هالتر

پرس با هالتر

اگر در حال تمرین شانه هستید، دستگاه اسمیت می تواند یک وسیله ی سودمند باشد. پرس های شانه با استفاده از دستگاه اسمیت عالی هستند، چون سوئیچ های ایمنی خودکار دارد که اجازه می دهد در هر نقطه ای هالتر را رها کنید. این یعنی شما واقعاً می توانید آستانه ی توانایی خود را بدون نگرانی در مورد ایمنی، آزمایش کنید. چون مستقیماً به سمت بالا پرس می زنید، مشکلی در مورد الگوی غیر معمول حرکت پیدا نمی کنید.

شراگ

شراگ

در نهایت در آخرین مورد از نظر ترتیب، نه از نظر اهمیت، حرکت شراگ است. در حالی که بیشتر خانم ها می خواهند شراگ را در برنامه ی خود بگنجانند (چون عضلات ذوزنقه ای پرورش یافته برای خانم ها جذابیت ندارد) مردان قطعاً دوست دارند از این حرکت بهره ببرند. دستگاه اسمیت کمک می کند تا بیشترین مقدار وزنه برای شراگ را بالا بکشید، که واقعاً تا بیشترین حد ممکن به این عضلات فشار وارد می کند. چون میله در دستگاه ثابت است، باید بدانید که طرز گرفتن دستتان به سرعت شما را خسته نمی کند، که کمک می کند تا عضلات ذوزنقه ای را به میزان بیشتری به کار بگیرید.

پس چهار ورزش فوق العاده وجود دارد که می توانید انجام آنها با دستگاه اسمیت را مد نظر قرار دهید. در حالی که انجام اسکات های کامل با دستگاه اسمیت توصیه نمی شود، هر یک از این حرکات یک راه عالی برای استفاده از این وسیله ی شاهکار است.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *