فال روزانه

فال روز سه شنبه 21 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است برنامه‌های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید کرد که هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی که پیش آمده ندارید. اما مادامی‌ که بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت کردن با این اتفاقات فکر خود را روی کارتان متمرکز کنید، می‌توانید دیدگاه روشنی پیدا کنید. هرقدر که بیشتر با این جریانات مخالفت کنید، قدرت بیشتری به آنها می‌بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی که در برابر باد خم می‌شود، قوی باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده‌اید که حتی قادر نیستید پروژه‌تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 به نظر می‌رسد که اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یکی از طرافیان شما تغییر کرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینکه این رویه شما را نگران کرده است ولی باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. از امکانات و نفوذ خود استفاده کنید تا امور را تحت کنترل خود درآورید. به جای اینکه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت کنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی که بهش نیاز داشتید ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط  بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد  از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیت‌تان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین دی ماه

شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در  روزه‌های آتی  همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی  شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 دی 1395

– فال روزانه در روز 21 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

  امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید  زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیرهستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *